مجله علمی و سلامت

پیش‌بینی پاییز سخت از نظر آنفلوآنزا و کرونا

وزیر بهداشت اظهار داشت: مؤثرترین و کمترین عاقلانه ترین راه مبارزه با تاج این است که تصور کنید ویروس به پایان رسیده است. ما باید برای تاج آماده شویم. زیرا اگر ویروس رفتار را تغییر دهد ، تمام معادلات ما سرکوب خواهد شد. پیش بینی می شود آنفلوانزا و تاج در پاییز امسال رخ دهد و انتظار می رود یکی از سخت ترین حملات را در پیش رو داشته باشیم.

به گزارش کندوج ، دکتر ناماکین در جلسه شورای فرماندهی عملیات کورونا در مترو تهران از کلیه کسانی که شبانه روز برای مبارزه با ویروس خوردگی کار کرده اند ، قدردانی کرد. برای دنیا ارزان بود.

وی افزود. “در مورد کلانشهر تهران ، دکتر زالینی و دکتر بندپی تاکنون توانسته اند همکاری صمیمانه برقرار کنند و موفقیتی که در برخورد با کرونا می بینیم ، گواهی بر این توافق است.”

دکتر ناماک افزود: “برخی از مردم می گویند وقتی وارد وزارت بهداشت شدم ، وزیر ناموفقى بودم. من با حوادثی همچون سیل ، زلزله و همه گیری روبرو شده ام ، اما چرا آنها از این منظر به مسئله نگاه می کنند؟ چرا آنها در مورد آن فکر نمی کنند؟ ” در این زندگی کوتاه ، خداوند در انجام کارهایی که بندگان خدا هستند ، به من عنایت فرموده است. کورونا علیرغم ایجاد خسارتهای فراوان به ملل ، نعمت هایی نیز به همراه آورد.

گفت وی ادامه داد: “به دنبال بحران کورنا ، در سیستم مراقبت های بهداشتی ، ما از هر دو طرف ترسیم کرده ایم ، از یک سو موضوعاتی که برای سلامتی انسان و از طرف دیگر مشکلات اقتصادی کشور بوجود آمده است.” متأسفانه اقتصاد داخلی در کشور ما هیچ ارتباطی با اقتصاد کلان ندارد. اگر اتفاقی در دنیا رخ دهد ، اول از همه اقتصاد کلان رنج می برد و بعد از مدتها اقتصاد خانواده رنج می برد ، اما در ایران برعکس اتفاق می افتد ، یعنی با یک اتفاق کوچک ، اول از همه اقتصاد خانواده رنج می برد. نگاه کنید ، پس از آن اقتصاد کلان.

در مورد شرایط کلانشهر تهران به نمایندگی کرونا ، دکتر نامکی گفت: “در مورد کورونا ، ما باید متفاوت به تهران نگاه کنیم.” تهران با سایر شهرها فرق دارد.

با نقد نمی توان فرض و احتمال را کنترل کرد

وی خطاب به اعضای فرماندهی عملیات کورنا در مترو تهران گفت: “بحران را نمی توان با فرض و احتمال اداره کرد.” این نحوه مدیریت مدیریت بحران است. این به معنای ایجاد وحدت قوی در این زمینه و ایجاد ایده برای آینده است. ما باید این روش را بپذیریم و رعایت کنیم ، به عنوان یک برنامه ملی برای مدیریت کلانشهر تهران ، و این سازمان ایجاد شده برای مدیریت تهران باید حفظ شود و شما نباید با سقوط کورونا آن را تسلیم کنید.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد. فوری ترین و کمترین عاقلانه ترین راه مبارزه با تاج ، تصور اینکه ویروس به پایان رسیده است. Coronavirus یک ویروس متفاوت است ، و ما باید به طور متفاوتی به آن نگاه کنیم. از طرف دیگر ، ویروس هایی مانند سارس و رحمت در یک خانواده در معرض خطر کم هستند. از این گذشته ، اگر هر یک از عوامل بیماری زا در تاریخ قوی باقی بماند و مردم را قتل عام کند ، چیزی از نسل بشر باقی نخواهد ماند. به تدریج ویروس ها و پاتوژن ها آرام تر می شوند. اما ما نمی دانیم که رفتار ویروس Cavid 19 چه خواهد بود. سریع 19 نباید عجله شود ، 4 تا 6 ماه طول خواهد کشید تا با قاطعیت بیشتری صحبت کنید.

دکتر ناماک تأکید کرد. ما باید نسبت به Corona هوشیار باشیم. زیرا اگر ویروس رفتار را تغییر دهد ، تمام معادلات ما سرکوب خواهد شد. پیش بینی می شود آنفلوانزا و تاج در پاییز امسال رخ دهد و پیش بینی می شود که ما سخت ترین حمله را در پیش رو داشته باشیم. اگر چنین است ، ما باید کاملاً آماده باشیم.

وی در مورد واردات واکسن آنفولانزا گفت: “امسال هجوم واکسن های آنفلوانزا افزایش می یابد تا همه گروه های آسیب پذیر واکسینه شوند.”

در مورد Corona ، ما معتقدیم که اگر اوج بعدی در پاییز رخ دهد و جهش ژنتیکی منجر به خشونت نشود ، دیگر با شرایطی که تاکنون تجربه کرده ایم ، روبرو نخواهیم شد و آرام تر نیز به تاج گذاری خواهیم رسید. . زیرا وقتی ویروس در طبیعت به گردش در می آید ، ایمنی بدن را افزایش می دهد و ثانیا ، ویروس را کندتر نگه می دارد. سوم ، ما امیدواریم که داروهای ضد ویروسی مؤثرتری را شناسایی کنیم. اما در اواخر قرن 1400 ، ما نباید روی واکسن کرونا حساب کنیم ، زیرا واکسیناسیون و روند واگذاری یک فرایند وقت گیر است. بنابراین امیدواریم که بتوانیم روند نزولی را به خوبی مدیریت کنیم.

دکتر ناماک افزود: تأثیرات البرز در تفلیس و تهران با توجه به اینکه روزانه تعداد زیادی از مردم به آنجا سفر می کنند ، تأثیر قابل توجهی در البرز دارد. دفتر مرکزی این دو منطقه باید یکپارچه باشد ، یعنی ما باید دفتر مرکزی را به یک دفتر مرکزی تبدیل کنیم.

گفت دانشگاه علوم پزشکی تهران نباید به عنوان جزیره عمل کند و ما باید بنشینیم و ساختار مراقبت های بهداشتی در تهران و حومه آن را یکپارچه کنیم.

او تأکید کرد تهران ویترین کشور در موضوعات مختلف ملی است. بنابراین ، باید در تصمیماتی که برای آن اتخاذ می شود بسیار مراقب باشید.

دکتر ناماکی ذکر کرد. در ادامه بحران کورنا ، رفتار و اقدامات بیمارستانهای تهران به عنوان اولین تماس با بیمار ، الگویی برای کشور بود و آنها برای سایر بیمارستانها شجاعت به وجود آوردند و مناسب است که از آن توافق و دلسوزی قدردانی کنیم.

به گزارش وبدا ، در این جلسه دکتر سعید نامکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، دکتر انوشیروان محسنی بندپی ، استاندار تهران و فرمانده مدیریت Coronage تهران دکتر علیرضا زالی حضور داشتند. معاون اجرایی وزیر معاون وزیر بهداشت. گزارشی از فعالیت بخشهای مختلف مرتبط با مدیریت بیماریهای قلبی عروقی در تهران ارائه شد ، تصمیمات و راهکارهای جدید برای رفع این بحران مورد بحث قرار گرفت. تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا