کسب و کار ایرانیمجله عمومی

چگونه طراحی داخلی را شروع کنیم؟

طراحی داخلی یک انتخاب شغلی شایسته برای کسانی است که استعداد زرق و برق و استعداد منحصر به فرد در هنر و طراحی دارند. می تواند جذب کند

این نیز به دلیل سلیقه حرفه ای طراح است، خوبی این اثر خاص این است که در هر سنی و در هر مرحله از زندگی می توان به این کار دست یافت.

من اخیراً با لزلی وود، صاحب هدلی، در مورد نکات و نکات شروع حرفه ای به عنوان یک طراح داخلی صحبت کردم. به زودی لزلی تصمیم گرفت به رویای خود مبنی بر تبدیل شدن به یک طراح داخلی جامه عمل بپوشاند و در این راه به موفقیت های خارق العاده ای دست یافت. از لزلی خواستم راز موفقیت خود را با کسانی که در این سفر هستند در میان بگذارد.

طراحی داخلی

شغلی که محدودیت سنی ندارد

لزلی، مانند بسیاری از زنان، پس از اخذ مدرک مدیریت بازرگانی و کار در یک شرکت معتبر، شغل خود را برای تشکیل خانواده رها کرد. وقتی فرزندانش بزرگ شدند، شغل در طراحی داخلی (رویای همیشگی او) بهترین گزینه برای او بود. او برای دریافت مدرک در کلاس های طراحی داخلی ثبت نام کرد. وی ضمن تحصیل در رشته طراحی، فعالیت خود را در زمینه طراحی داخلی ادامه داد و تا حد امکان در سمینارها و سخنرانی ها شرکت کرد. در این دوره ها و کنفرانس ها به تدریج به سبک خود پی برد و به سمت طراحی لوکس گرایش پیدا کرد. مشتریان او از طرح های سنتی و میراثی او که برای سبک زندگی صمیمی و خانوادگی خود به آن نیاز دارند بسیار سپاسگزار هستند. این طراحی لوکس تخصص لسلی است.

بنابراین، شما در زمینه طراحی داخلی حرفه ای می شوید

توجه کنید

مهم است که روی سبک، اشتیاق، اشتیاق و استعداد خود تمرکز کنید. دانش خود را در زمینه های دیگر گسترش دهید. به عنوان مثال، اگر به هنرهای زیبا علاقه دارید، در این زمینه به شدت مطالعه کنید تا خود را تثبیت کنید و مهارت های خود را ارتقا دهید. سپس مردم به دلیل مهارت های شما به دنبال شما خواهند بود. علاوه بر این، زمانی که تجربه کافی در زمینه کاری خود داشته باشید، این فرصت را خواهید داشت که با طراحان متخصص در زمینه های مختلف کار کنید. بنابراین یک رابطه کاری پایدار ایجاد خواهید کرد. یک راه عالی برای اینکه پای خود را به در کنید و مورد توجه قرار بگیرید، مطالعه یا کار به عنوان پیشگام در مشاغل پایدار است. این پروژه یک تجربه ارزشمند و یک روش مفید برای یادگیری است. اگر این کار را انجام دهید، راهی برای کار با طراحانی خواهد بود که سبکی نزدیک به شما دارند.

برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی، از پایتخت شروع کنید
برای راه اندازی شرکت  دکوراسیون داخلی خود به پول زیادی نیاز ندارید. ارتباط در این شرایط نقش مهمی دارد و ارتباط با پیشگامان بزرگ و افراد قابل اعتماد مهم و مهم است. به این ترتیب پایه و اساس رابطه خود را تقویت کرده و پس از آن شروع به جذب مشتریان خود خواهید کرد. با انجام اقدامات لازم برای یادگیری، تمرین و شراکت، ارتباطات شما به طور منظم رشد خواهد کرد.

نحوه محاسبه

حسابداری در هر پروژه می تواند سخت ترین، گیج کننده ترین و چالش برانگیزترین بخش ساخت شرکت شما باشد. ابتدا باید بدانید که چه کاری انجام می دهید. سعی کنید از همان ابتدا به کیفیت برسید. مشتریان شما از این آگاهی از استاندارد قدردانی خواهند کرد. به این ترتیب، می توانید به طور دلخواه محاسبه کنید که چند ساعت در یک پروژه خاص کار کرده اید و آن عدد را بر سود خالصی که از پروژه به دست می آورید تقسیم کنید. در ابتدا دستمزد 75 دلار در ساعت معقول و مقرون به صرفه است. مقدار ممکن است بسته به محل زندگی شما کمی متفاوت باشد. اگر یک لوله کش می تواند به این سطح برسد، شما هم می توانید! مشتریان برای بینش خلاقانه شما هزینه می پردازند. در نهایت، اگر مشتری شما بتواند همه این کارها را انجام دهد، دیگر هرگز درخواست کمک نخواهند کرد!

توافق نامه کتبی

قراردادها مهم هستند – آنقدر مهم که از همه طرف های توافق محافظت می کنند. قرارداد کتبی ببندید تا مشتری شما تمام مفاد آن را بخواند. پس از امضای قرارداد، توصیه می شود نیمی از هزینه را از قبل پرداخت کنید تا در صورت تغییر نظر مشتری، متضرر نشوید. از همان ابتدا حرفه ای تر باشید و برای زمان، استعداد و هوش تجاری بیشتر ارزش قائل شوید. رسیدها و همه پرداخت ها را سازماندهی کنید. ارتباط با تجار، مغازه داران و مشتریان مهم و حیاتی است. اگر مشتری از شما سوالی بخواهد که یک درخواست قانونی است، باید جزئیات بیشتری را به او بدهید. اگر کنترل کامل کار شما نیست، یک ماشین حساب بخرید.

چگونه خود را به مشتریان معرفی کنیم

چه با یک مشتری شلوغ در خانه یا دفتر کار ملاقات کنید، باید عکس‌ها و فیلم‌هایی را برای پروژه خود آماده کنید، از جمله یک ویدیوی کوتاه از اتاق یا اتاقی که در حال بازسازی هستید. آنها به شما این امکان را می دهند که مطمئن شوید طراحی داخلی شما از هر نظر سازگار است. لسلی توصیه می کند که خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهید. او مشتریان خود را با جعبه های زیبا پر از پارچه و کتانی برای مبلمان، تابلوها، لوازم خانگی و موارد دیگر به خانه می فرستد. لزلی قویاً معتقد است که این سطح از توجه به جزئیات به کسب و کار شما رونق سریعی می دهد.

چگونه حرفه خود را به عنوان یک طراح داخلی ارتقا دهید

در عصر رسانه های پرمخاطب، بیشتر مردم به قدرت کلمات و نقدهای مثبت تکیه می کنند. دایره خود را گسترش دهید. جایی که هستید را ترک کنید و با هر کسی از هر کلاسی چت کنید. به شبکه های تجاری و اجتماعی بپیوندید. چشم انداز خود را با کمک دلالان املاک، معماران و مهندسان تازه کنید. روابط شخصی خود را تقویت کنید تا روابط تجاری شما تغییر کند. برند خود را به همه معرفی کنید. برای نشان دادن استعداد و سبک خود یک وبلاگ، وب سایت یا هر دو ایجاد کنید. به مشتریان آینده خود نگاهی اجمالی به دنیای کسب و کار خود بدهید. اینترنت و رسانه ها ابزار بسیار قدرتمندی هستند و می توانند شما را با افرادی که به طور معمول شما را پیدا نمی کنند، ارتباط دهند. رسانه های محبوب به ویراستاران فعال و نویسندگان وب اجازه می دهد تا کار شما را پیدا کرده و تبلیغ کنند. همه این عوامل به گسترش حرفه  معماری داخلی تجاری و برند شما کمک می کند و اگر محصولی برای فروش دارید، به فروش آن کمک می کند.

دکمه بازگشت به بالا