مجله علمی و سلامت

کاهش تا ۷۰ درصدی ترددهای درون شهری / پیشنهاد به ستاد کرونا درباره حمایت از مشاغل آسیب دیده

به گزارش شفاف ، دکتر. علیرضا زالی در حاشیه توافق نامه مدیریت کنترل بیماری کرونا در تهران و انجمن فرهنگی هنری در تهران با اشاره به وضعیت ترافیک در این شهر طی 24 ساعت گذشته گفت: در ساعت 21 تا 4 صبح

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بیش از 90 درصد ترافیک در بزرگراه تهران-شمال کاهش یافته است ، گفت: همچنین در بزرگراه تهران-قم و حمل و نقل جنوبی تهران این تعداد به 70 درصد رسیده است.

زالی با بیان اینکه هرچه محدودیت ها از ابتدا بیشتر شود ، وضعیت بهتر می شود ، گفت: با کمک و تلاش نیروی انتظامی نظارت مناسب و مستمر بر محدودیت ها اعمال می شود و به همین دلیل شاهد شرایط مطلوب تری هستیم. در این راستا 90 تیم علاوه بر 150 تیم قبلی که در انتقام جویی در تهران تمرکز داشتند ، این محدودیت ها را کنترل می کنند.

به گفته وی ، تمام تغییرات در میزان مرگ و میر ناشی از مداخلات مدنی و اجتماعی بین یک ماه تا 40 روز ، در صورت بستری شدن در بیمارستان 3 هفته و در موارد ویزیت سرپایی بین 10 تا 14 روز طول می کشد.

رئیس مدیریت عملیات بیماری کرونا در تهران گفت: “مطالعات اپیدمیولوژیک ما نشان می دهد که مداخله در ناحیه محوری ، تشخیص و کاهش اثرات منطقه ای این بیماری تا 40 روز انجام نمی شود ، بنابراین باید صبورانه منتظر بمانیم.” بیایید روند را تغییر دهیم.

چند پیشنهاد برای ستاد مرکزی کرونا

زالی همچنین با اشاره به برخی پیشنهادها به پارلمان کرونا ، دولت و به ویژه پارلمان که در دوره بودجه هستند ، گفت: “پیشنهاد شده است برنامه ریزی شود تا مشاغلی که ضرر مستقیم و غیرمستقیم متحمل شده اند شفاف باشد و بلافاصله پشتیبانی شود.

وی با اشاره به شکایت برخی شرکت ها گفت: “بسیاری از آنها شکایت دارند که بسته های پشتیبانی با تأخیر قابل توجهی در اختیار آنها قرار می گیرد.” مالکان متاثر از کرونا نیز با بوروکراسی های زیادی روبرو هستند.

رئیس ستاد تهران در کرونا با بیان اینکه بسیاری از مشاغل با وجود همه مشکلات با نیروهای خود سازگار نبوده اند ، گفت: این افراد که به دلیل سیاست های بشردوستانه باعث بیکاری کارکنان خود نشده اند باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

زالی با بیان اینکه مهمترین نگرانی شرکت ها پرداخت اجاره بها و برگشت چک است ، گفت: در نامه ای به دفتر مرکزی کرونا خواستار این شدیم که این دو هفته دلیل قانونی ویژه معاملات در نظر گرفته شود تا بازگشت چک ها سابقه عدم اشتغال باشد.

وی همچنین به مشکلات برخی از بیمه شدگان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: برخی از بیمه شدگان برای بررسی صحت آزمایش تاج گذاری خود باید به این دفاتر مراجعه کنند که در این شرایط می تواند خطرناک باشد. . اگر فردی بیمار شود یا تلاش مثبت کند تا شغل خود را از دست ندهد یا با مشکلات سالانه دست و پنجه نرم نکند ، این درخواست تأیید می شود.

وی گفت: “برخی از پارلمان ها نیز باید شخصاً برگزار شوند. ما امیدواریم كه ستاد كرونا پیشنهاد ما در مورد عدم حضور را بپذیرد كه دارای ارزش مشروع باشد.”

زالی ادامه داد: زمان بسیاری از مجالس گذشته است و طبق مصوبات مجلس آنها باید حضور داشته باشند و آنها نگران ادامه کار خود هستند ، بنابراین ما از آنها خواستیم تا از حالت الکترونیکی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا