مجله بانوان

کتاب نویسنده «خط مقدم» درباره کرونا چاپ شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی ، کتاب “به من دست نزن” نوشته فائزه غفار حدادی به تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب حاوی خاطرات غفار حدادی ، نویسنده کتاب “خط مقدم” (داستانی درباره تشکیل واحد موشکی ایران در مورد زندگی سردار شهید تهرانی مقدم) از زمان شیوع کرون است که به تازگی روشن شده است. یکساله. این کتاب برای ثبت فداکاری های زنان خانه دار در کرونا و شهادت به ترحم و تجربه آنها نوشته شده است.

غفار حدادی می گوید همه ما بیش از یک سال به ویروس کوید آلوده ایم. ویروسی که در ابتدای اپیدمی آن را طبیعی می دانستیم و مسخره می کردیم و می خندیدیم ، اما با شنیدن اخبار وحشتناک از دنیا و همچنین اخباری از دوستان ، آشنایان و اقوام خود که کم کم ترس ترشح شد. مبتلا شده. شیوع ویروس و اجرای قوانین نظامی در قرنطینه ساختار ، سبک زندگی ، شغل و حتی تحصیلات ما را بسیار تغییر داده است. همه ما باید با زندگی ، کار ، خرید ، تحصیل ، مراقبت از کودکان ، مهمان نوازی ، آرامش رحم و روال عادی زندگی و بیماری عروق کرونا قلب کنار بیاییم و روزانه هزار بار از خود بپرسیم: “آیا ما مردیم؟”

نویسنده “به من دست نزن” در لباس یک زن خانه دار خاطرات خود را از 20 فوریه 2017 به 22 ژانویه 2017 در این کتاب منتقل کرده است. این کتاب دشواری هایی را که کرونا برای خانواده ها ایجاد می کند شرح می دهد. برخی اوقات تلاش های ستیزه جویانه زنان و مادران برای حفظ سلامت جسمی و همچنین ایجاد تعادل روحی در خانه را توصیف می کند. مبارزه ای که نادر بود ؛ اما او حضور دائمی داشت. تلاش ها و مدیریتی که قسمت مهمی از مدیریت بحران مدیریت بحران بود. نگرانی های فائزه غفار حدادی در این کتاب فقط درمورد مسائل مربوط به مراقبت از خانه و کودک نیست. وی به عنوان یک زن و نویسنده فرهیخته از اخبار و موقعیت اجتماعی اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی ، سیاسی کشور و حتی جهان آگاهی کامل دارد و از مقایسه و تضاد همه این شرایط غافل نبوده است.

دفتر خاطرات این کتاب با لحنی طنز نوشته شده است.

این کتاب با 336 صفحه و با هزینه 50 هزار تومان منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا