مجله علمی و سلامت

کشف بیش از ۲۲ هزار دارو و سرم قاچاق از خانه‌ای در مرکز تهران

معاون بازرسی اماکن عمومی پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف 20 میلیارد ریال انواع مواد مخدر قاچاق در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش کندوج، سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ماموران معاونت بازرسی کل اطلاعات تهران بزرگ از طریق منابع خبری از نگهداری غیر مجاز انواع دارو و دارو و سرم خوراکی در یک ساختمان مسکونی در حوالی شیخ هادی مطلع شدند. خیابان، و آنها مراقبت کردند. موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از تایید صحت خبر منتشر شده از سوی ماموران، هماهنگی های لازم با مراجع قضایی در این خصوص انجام شد و جمعی از ماموران معاونت بازرسی اماکن عمومی اداره آگاهی تهران بزرگ با همراهی یک تیمی از سازمان غذا و دارو و سازمان تعزیرات حکومتی به این مکان اعزام و در بازرسی از این اقامتگاه بیش از 22 هزار و 100 نوع دارو و یک لیتر سرم خوراکی و درمانی از این محل کشف و ضبط شد. بدون مجوز قانونی

معاون بازرسی اماکن عمومی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با اشاره به اینکه دو متهم دستگیر و به مقر انتظامی معرفی شدند، گفت: متهمان دستگیر شده تحت بازجویی قرار گرفتند و به جرم خود اعتراف کردند. مواد مخدر مکشوفه نیز توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و ارزش ریالی آنها 20 میلیارد ریال برآورد شد.

مرادی با اشاره به طرح شکایت از متهمان دستگیر شده گفت: این افراد برای تشکیل پرونده و ادامه رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند و مواد مخدر کشف شده نیز تحویل نمایندگان این اداره شد. سازمان غذا و دارو. تحقیقات تکمیلی پلیس در این مورد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا