مجله فرهنگ

۱۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به وزارت میراث‌فرهنگی

کندوج/ کرمان بر اساس اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، با تلاش شورای اسلامی و دولت سیزدهم، سقف اعتبار هجدهمین توضیح این وزارتخانه که در سال 1399 بالغ بر 300 میلیارد تومان بود، در سال 1400 به 1200 میلیارد تومان رسید. ، و خوشبختانه امسال این سهم به 10 افزایش یافته است. هزار میلیارد تومان احصا شده و با سهم بانک به 20 هزار میلیارد تومان می رسد.

عزت الله ضرغامی شامگاه هفتم آبان ماه در مراسم افتتاحیه هتل کاروانیکا (کاروانسرای وکلا) با اشاره به تصمیم خوبی که در دهه 70 برای واگذاری بناهای تاریخی کشور به بخش خصوصی اتخاذ شد، گفت: سابقه خوب در این زمینه.» اما متأسفانه شاهد چندین پروژه بوده‌ایم، پروژه‌های موفقی نبوده و تحویل‌ها موفق نبوده است، اما هتل کاروانسرای وکیل با کیفیت و استانداردهای خوب و تلفیقی از سنت و مدرنیته. ، یکی از نمونه های ارزشمندی است که ما را به ادامه اجرای این قانون ترغیب می کند.

وی می افزاید: انگیزه حرف اول را در مدیریت می زند و این انگیزه نیز عشق و ایمان به کار است و مجموعه کاروانسرای وکیل با انگیزه و عشق احیا شده است.

بر اساس اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، با تلاش شورای اسلامی و دولت سیزدهم، سقف اعتبار هجدهمین توضیح این وزارتخانه که در سال 1399 بالغ بر 300 میلیارد تومان بود، در سال 1400 به 1200 میلیارد تومان رسید. ، و خوشبختانه امسال این سهم به 10 افزایش یافته است. هزار میلیارد تومان احصا شده و با سهم بانک به 20 هزار میلیارد تومان می رسد.

به گفته ضرغامی، سهم 18 بند تسهیلات استان کرمان به گردشگری امسال 800 میلیارد تومان و در حوزه صنایع دستی 90 میلیارد تومان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا