مجله عمومی

۱۰ شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز/استفاده از ماسک اجباری شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدمهدی شهریاری عصر سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: به دلیل کمبود ارتباطات بهداشتی ، بی توجهی مردم و تعداد مسافران باعث افزایش تعداد افراد استان در طی سه هفته آینده شده است. هفده شهر این منطقه در مناطق شمالی و جنوبی به ویژه شهر ارومیه در ایالت تاج سرخ قرار دارد و مردم باید موارد امنیتی را به طور کامل در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرهای ارومیه ، اوشنویه ، بوکان ، پیرانشهر ، تکاب ، سردشت ، سلماس ، مهاباد ، پول نقد خوی به رنگ قرمز و مابقی استان نارنجی یا زرد است.

شهریاری با اشاره به اعمال محدودیت به مدت دو هفته از پنجشنبه گذشته ، افزود: به دلیل شرایط مطلوب آب و هوایی در منطقه ، شاهد افزایش مسافر و بی احترامی به مردم به دلیل ارتباطات بهداشتی هستیم.

شهردار آذربایجان غربی با اشاره به استفاده از ماسک در پلاکهای بسته ، بازارها و اماکن تفریحی ، افزود: ماسک در همه نقاط استان اجباری است.امیدواریم مردم همکاری لازم را برای کاهش زنجیره کرونا داشته باشند. “

شهریاری تأکید کرد: مردم باید توجه بیشتری به سلامت و مسافت اجتماعی داشته باشند ، زیرا در غیر این صورت با افزایش چشمگیر بیماران و نواقص جدی روبرو خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: تعطیلی دانشجویان دانشگاه ، سمینارها ، مراکز فنی ، مراکز زبان ، کتابخانه هامهد کودک ها ، استخرهای سرپوشیده ، کافه ها و چای خانه ها ، زمین های بازی و سایر مراکز تفریحی تا پایان هفته آینده در شرایط مطلوبی قرار خواهند گرفت زیرا همه اقدامات برای کاهش مواجهه اجتماعی پس از پنج روز باعث کاهش سرپایی خواهد شد. بعد از 2 هفته ، کاهش در بیمارستان و بعد از یک ماه ، کاهش مرگ و میر و بمیر دنبال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا