مجله فرهنگ

۲۵ عنوان کتاب کودک با محوریت شهدا چاپ می‌شود

دبیرکل سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: آنچه امروز کودکان در الگوسازی نیاز دارند ، شناخت آنها از قهرمانان و اسطوره های ایثار و شهادت امروز و دیروز در کشور است.

به گزارش کندوج ، سید شمس الدین موسوی با بیان اینکه همه 3535 کمیته حکومت نظامی در استان زنجان فعال هستند ، گفت: جلسات متعددی در ستاد استانی و شهرستانی برگزار شده و مسئولان کمیته فعالیت های ارتباطی را از نزدیک رصد می کنند. – و کمیته فرهنگی تحت مسئولیت اداره آموزش و پرورش و بسیج انجمن فرهنگی کار کرده و جلسات متعددی را برگزار کرده است. پیگیری بایگانی و انتشار کتاب از عمده فعالیت های این کمیته بوده است.

دبیرکل سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به جمع آوری 180 هزار سند و عکس از مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس و همچنین 150 هزار سند و عکس از بنیاد شهید زنجان اشاره کرد و گفت: ما درخواست خانواده را به طور کامل جمع آوری نکرده ایم. شهدای شهدا با هم کار کنند و اسناد مربوطه را به دفتر مجمع 3535 شهید تحویل دهند تا نسخه های آنها تهیه و در دسترس عموم قرار گیرد و رشادت های این قهرمانان و بزرگان در حافظه تاریخ ثبت شود. .

وی خاطرنشان کرد: ساخت شهدای منطقه به ویژه افسران شهدای ارتش مانند شهدای اشتری در دستور کار سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان قرار گرفت و 5 کتاب در زمینه شهدا آماده چاپ است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می شود. آنچه امروز کودکان در الگوها به آن نیاز دارند ، معرفی قهرمانان و اسطوره های ایثار و شهادت مدرن و دیروز در کشور است.

موسوی از ساخت مستندی با همکاری صدا و سیما در استان زنجان خبر داد و گفت: “برنامه ریزی هماهنگ ، جامع و هماهنگ برای بهترین همایش 3535 کنگره شهدا در استان زنجان که در سال 1400 برگزار می شود.” از چهلمین سالگرد برگزاری سایر برنامه ها آغاز شده است. دفاع مقدس استان ، که در این لحظه بسیار مهم و ضروری است و رسانه منطقه ، که به اهمیت این رویداد مهم و تاریخی پی برده اند ، برنامه های متنوع و جذابی را برای تولید و پخش آماده کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا