مجله حوادث

۳ پایگاه مدیریت بحران تهران همچنان در اختیار ستادکرونا به عنوان نقاهتگاه

رئیس انجمن پیشگیری و مدیریت بحران در تهران با اشاره به ارائه 28 مرکز مدیریت بحران برای بیماری های کرونا قلب در تهران ، گفت: پایگاه های بیشتری برای انجام واکسیناسیون به این تعداد اضافه می شود.

به گزارش کندوج ، رضا کرمی محمدی در این باره گفت: سال گذشته سه مرکز بحران در برابر بیماری های کرونا قلب در اختیار ستاد کرونا قرار گرفت ، اما تنها در موج دوم بیماری کرونا قلب برخی از این ایستگاه ها منفجر شد.

وی افزود: این پایگاه ها هنوز متعلق به ستاد مرکزی کرونا است.

وی در پاسخ به این پرسش که چند داوطلب استقامتی و ایمنی در مراکز واکسیناسیون مشغول به کار هستند ، گفت: بیش از 100000 داوطلب در منطقه سالمندی اعلام کرده اند که آماده خدمت در مراکز واکسیناسیون مراکز اورژانس هستند. تهران. البته طبق گزارشات تنها بخشی از این تیم های داوطلب فعال هستند.

به گزارش شهر ، کرمی محمدی در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از امکانات و تجهیزات مرکز بحران برای شرایط بحرانی باعث از بین رفتن آنها می شود یا خیر؟ وی توضیح داد: پوشیدن اکثر تجهیزات در موقعیت ها برای میان مدت ، سایر تجهیزات مانند ماسک ، چادر و … امکان پذیر نیست. در صورت فرسوده یا منقضی شدن دائماً در نظر گرفته می شود که جایگزین می شود. به طور کلی تجهیزات موجود در مراکز مدیریت بحران با توجه به بودجه ای که شورای اسلامی در تهران اختصاص داده و طبق برنامه ای دقیق ، مرتباً در حال تعمیر و به روز رسانی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا