مجله علمی و سلامت

۸ مکانی که نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

در مقاله زیر خواهید خواند که چرا نباید تلفنهای همراه خود را در 8 مکان شارژ کنیم. “

1. فرودگاه

فرودگاه ها معمولاً دارای جعبه شارژ برای تلفن های همراه هستند. اگر تلفن همراه خود را به یکی از شارژرها وصل کنید ، ممکن است تلفن همراه شما ویروسی و در موارد نادری باشد ، اما در موارد واقعی ممکن است داده های دستگاه شما به سرقت برود.

2 سوکت برق برای قطارها

قدرت قطار اغلب فراز و نشیب های بسیاری دارد که ممکن است در مقیاس بزرگ مانند قدرت لامپ نشان داده نشود. با این وجود ، ممکن است دستگاه شما آسیب جدی به باتری تلفن همراه شما وارد کند.

3 سالن عمومی هتل ها

در بیشتر هتل ها ، هنگام اتصال به Wi-Fi یا استفاده از کابل شارژ ، سیستم تنظیمات تلفن همراه شما تغییر می کند و باعث می شود برخی برنامه ها بدون اطلاع شما نصب شوند.

4 تاکسی ها

استفاده از شارژرهای تاکسی می تواند منجر به سرقت داده ها یا ویروس ها در شبکه تلفن همراه شود.

5 جاذبه ها

با متصل کردن تلفن همراه خود به کیوسک ها و مغازه های گردشگری ، مرتکب این امکان را به شما می دهد تا با دستگاه تلفن همراه و دوربین خود کار کنید.

6. تونل تجارت

با متصل کردن تلفن همراه خود در این راه ، عاملان دسترسی شخصی به لیست مخاطب ، پیام های متنی و صوتی شما و همچنین تصاویر و فیلم ها را فراهم می کنند.

7 کتابخانه ها

به نظر می رسد همه چیز در کتابخانه ایمن نیست. هنگامی که تلفن همراه خود را به شارژر متصل می کنید ، می توانید اطلاعات مربوط به تلفن همراه خود را فقط با یک دکمه برای به روزرسانی نرم افزار به اشتراک بگذارید.

8 کافی شاپ

بیشترین سرقت اطلاعات از طریق شارژرها در کافه ها اتفاق می افتد. سوء استفاده کنندگان در این شرایط تلفن همراه شما را با کابل اتصال به تلفن همراه خود کنترل می کنند و اطلاعات مورد نظر خود را از تلفن همراه خود استخراج می کنند.

17302

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا