مجله ورزشی

الهامی: با خطرناک‌ترین پرسپولیس ممکن روبه‌رو می‌شویم

سرمربی نساجی گفت: اینکه فکر کنیم پرسپولیس شرایط گذشته را ندارد بیهوده است و ما با خطرناک ترین پرسپولیس ممکن روبرو هستیم.

به گزارش کندوج، ساکت الهامی در نشست خبری شنبه شب تیمش مقابل پرسپولیس گفت: میلاد امام جواد(ع) و حضرت علی اصغر(ع) را تبریک می گویم. با تشکر از همکاری مسئولان شورای فوتبال و ورزشگاه امام رضا. خاطرات خوبی از حضور در مشهد دارم. در خصوص بازی فردا، دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند و می دانند که بازی سختی در پیش است. پرسپولیس تیم معتبر و قهرمان 5 فصل اخیر است.

وی ادامه داد: کادر اطلاع رسانی با حضور یحیی گل محمدی و بازیکنانی چون وحید امیری و سیدجلال حسینی کار را برای هر تیمی سخت می کند. بازیکنان من می دانند که پرسپولیس تشنه موفقیت است و باید با تمرکز زیادی به ورزشگاه بروند. هر دو تیم از نظر بدنی تیم های سختی هستند و خارج از خانه بازی می کنند. اینکه فکر کنیم پرسپولیس شرایط گذشته را ندارد بیهوده است و ما با خطرناک ترین پرسپولیس ممکن روبرو هستیم.

سرمربی نساجی گفت: برای بازی فردا بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و آماده رویارویی با پرسپولیس هستیم. امیدوارم بازی خوبی در پیش داشته باشیم و حق به حق برسد و تیمی که شایسته برد است 3 امتیاز بگیرد.

او درباره نقل و انتقالات نیم فصل تیمش گفت: باید بگویم که کار برای همه تیم ها سخت است زیرا هیچ تیمی دوست ندارد حتی میانگین خود را از دست بدهد. با توجه به توانایی مان 2 دوست پیدا کردیم و باید در ساعات پایانی ببینیم که آیا می توانیم بازیکن دیگری را جذب کنیم یا خیر. به محض اینکه توانستیم بازیکنان خود را حفظ کنیم، با وجود پیشنهادات زیادی که داشتند، کار بزرگی انجام دادیم. علیرضا معظمی و متین کریم زاده را جذب کردیم. شاید حردانی به گروه ما ملحق شود. معتقدم شرایط خوبی داریم. آل کثیر و باقرپور که برای تیم زحمت کشیدند ما را ترک کردند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا