مجله عمومی

داروخانه‌های شبانه روزی در شهرستان دشتستان افزایش یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فتح الله نوروزی شامگاه یکشنبه در نشستی در ستاد مدیریت کرونا در دشتستان اظهار داشت: ما شاهد افزایش موارد بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، بستری شدن و مرگ و میر ناشی از بی توجهی به رزروها در شهر دشتستان هستیم.

وی خواستار تلاش جدی برای رعایت قوانین بهداشتی شد و افزود: افزایش بیماری عروق ویروس کرونا باعث افزایش فشار بر کادر پزشکی شده است و در حالی که از این عزیزان تشکر می کنیم ، باید به فکر نظارت بر وضعیت آنها باشیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به ممنوعیت راه اندازی و توزیع صلواتی و نذری ، تاکید کرد: حوادث غم و محرم باید خارج از منزل و با رعایت کامل قوانین باشد و فعالیت های داخل و پذیرایی ممنوع است.

وی به تعطیلات شش روزه در کشور اشاره کرد و ادامه داد: نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در این ایام توسط بازرسان ویژه جدی گرفته می شود و در صورت عدم رعایت دقیق قوانین ، اقدامی صورت می گیرد.

نوروزی که بیان می کند هیچ گونه مجوز ترددی برای خروج از شهر دشتستان صادر نمی شود ، افزود: “هرگونه ورود به شهر بجز حوادث گزارش شده ممنوع است و تردد شبانه از ساعت 10 شب تا 3 صبح ممنوع است.

وی خواستار افزایش داروخانه های 24 ساعته شهر شد و گفت: برای اینکه مردم در تهیه دارو با مشکل روبرو نشوند ، شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید تعداد داروخانه های 24 ساعته را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا