مجله علمی و سلامت

دانشمندان باز هم می‌خواهند برای موجودات فضایی پیغام بفرستند

یک پیام سیستمی دوگانه به نام بیاکون در کهکشان (BIT) که حاوی اطلاعاتی در مورد حیات روی زمین، منظومه شمسی و ظاهر انسان است که هر موجود بیگانه را در صورت دریافت پیام دعوت می‌کند تا پاسخ دهد. دادن.

تیمی از دانشمندان از جمله جاناتان جیانگ، دانشمند ناسا، نوشت: ایده تعامل با موجودات هوشمند فرازمینی گامی طولانی و هیجان انگیز در تحقیقات فضایی است، و تنها در دهه های اخیر از نظر فنی امکان پذیر بوده است.

دانشمندان امیدوارند اطلاعات بیشتری در مورد حیات روی زمین در اختیار فضا قرار دهند

آنها می گویند: برای دستیابی به این هدف، پیام های بی اثر به گونه ای طراحی و ارسال می شود که بتوان با پیشرفته ترین تجهیزات موجود ارسال کرد.

آخرین پیام‌های بیگانگان هوشمند از رصدخانه آرسیبو در شمال پورتوریکو ارسال شد.

آخرین پیام ارسال شده به اطلاعات بیگانگان از رصدخانه آرسیبو در شمال پورتوریکو ارسال شد

این اولین بار نیست که انسان ها تصمیم به تعامل با بیگانگان می گیرند. در سال 1974، یک پیام رادیویی رمزگذاری شده حاوی اطلاعات اولیه در مورد انسان و زمین از رصدخانه آرسیبو در شمال پورتوریکو پرتاب شد.

این حرکت بخشی از یک سری تلاش‌ها برای افزایش آگاهی عمومی در مورد به‌روزرسانی تماشایی تلسکوپ رادیویی آرسیبو بود، اگرچه گروهی از دانشمندان واقعاً امیدوار بودند که بتوانند با موجودات فضایی تعامل داشته باشند که متأسفانه تاکنون امکان‌پذیر نشده است.

با این حال، دانشمندانی که تصمیم گرفتند آخرین پیام را به فضا ارسال کنند، آن را برای رسیدن به موجودات فرازمینی تنظیم کرده اند.

محققان می گویند: «بر خلاف پیام ارسال شده توسط آرسیبو که برای نشان دادن توانایی فنی تأسیسات رادیویی فضایی مدرن بود، پیامی ناکارآمد به تمام مناطق احتمالی کهکشان راه شیری مبنی بر وجود بیگانگان هوشمند ارسال شده است». . در مقاله گفته شد.

این مقاله همچنین اطلاعاتی در مورد راحت ترین راه برای ارسال پیام و اینکه کهکشان راه شیری منطقه ای است که احتمال وجود موجودات هوشمند در آن وجود دارد و پیام در بهترین زمان ممکن ارسال شده است.

اگر این پیام به دست بیاید، امیدواریم بتوان اطلاعات پیچیده تری را با بیگانگان شناختی مانند قوانین شطرنج به اشتراک گذاشت.

46

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا