مجله بانوان

ملی‌پوش هندبال: بازی با قزاقستان حکم دیدار تدارکاتی را داشت

ملی پوش هندبال دختران گفت: بازی اول هر تورنمنت همیشه سخت است، بازی با قزاقستان برای ما مثل یک بازی تدارکاتی بود.

به گزارش کندوج، مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از 12 تا 16 اسفندماه در قزاقستان برگزار می شود. تیم ملی هندبال ایران در اولین بازی خود در این مسابقات مقابل میزبان شکست خورد و فردا ساعت 12:30 باید به مصاف هندوستان برود.

هدیه ویسی در گفت وگو با کندوج، درباره شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل قزاقستان گفت: تیم قزاقستان تیم خوبی بود. اولین بازی در هر تورنمنتی همیشه سخت است. اکثر کودکان به جز سه نفر، اولین حضور خود را در بازی های بین المللی تجربه می کنند.

وی گفت: تیم هندبال جوانان چهار دوره است که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نشده است اما قزاقستان هر فصل یک تیم دارد و بازیکنان باتجربه دارد. شرایط و فضای سالن نیز به دلیل میزبانی به نفع آنها بود.

ویسی درباره آماده سازی تیم ملی هندبال گفت: قبلا بازی تدارکاتی نداشتیم و بازی با قزاقستان برای ما مثل یک بازی تدارکاتی بود. وضعیت بچه ها به وضوح برای بازی های بعدی بهتر خواهد بود و در بازی با هند بهتر بازی خواهیم کرد.

یکی از تیم ملی هندبال دختران جوان گفت: سه بازی دیگر با هند، ازبکستان و تایلند داریم که هر کدام برای ما فینال است.باید برای کسب سهمیه بین المللی رقابت کنیم. هند که در بازی بعدی حریف ماست تیم خوبی است و امیدوارم مقابل این تیم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا