مجله علمی و سلامت

هنوز قلب دانشگاهیان برای تحقق ارزش‌های انسانی می‌تپد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی فرا رسیدن نوزدهم آذرماه را به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.

به گزارش کندوج، متن تبریک به دکتر علیرضا زالی به مناسبت روز دانشجو به شرح زیر است:

ذکر 25 آذرماه به عنوان روز دانش آموز در تقویم سیاسی و اجتماعی کشور فرصت مغتنمی است تا دانشجویان به برکت شهیدان احمد قندچی، مصطفی بزرگ نیا و شریعت رضوی حضور مسئولانه خود را در جامعه نشان دهند.

امروز پس از گذشت قریب به دو سال از مبارزه فریبنده با ویروس کرونا، مفتخریم که دانش‌آموزانی را تربیت کنیم که با مسئولیت اجتماعی کامل خود به عنوان فرزندان این مرز و بوم، هر چه از دستشان بر می‌آید را در خدمت به همسفران خود در میدان انجام می‌دهند. در کمال اخلاص و با افتخار این آزمون سخت کشوری را پشت سر گذاشت.

مسئولیت، بی تدبیری و دور از انتظار و تلاش شبانه روزی دانشجویان پزشکی در جبهه های نبرد کرونا و همکاری در واکسیناسیون عمومی بار دیگر ثابت کرد که حتی در گذشته های دور، سنگ های آسفالت دانشگاه صنعتی تهران به ثمر نشسته است. خون سه دانشجوی حقوق

اینجانب بار دیگر این روز را به تمامی دانشجویان این دیار به ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال بهروزی، بهروزی و موفقیت آنان را مسالت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا