کسب و کار ایرانیمجله عمومی

آتش سوزی در برج خنک کننده

این حادثه به سایر تجهیزات جانبی نیروگاه سرایت نکرده و طی دو ساعت آتش سوزی مهار شد. سئوال دوم درباره سرنوشت واحد آسیب دیده نیروگاه است. آیا این واحد کاملاً از مدار تولید برق خارج شده است؟ پاسخ شیخی به این سئوال منفی است: تیم های عملیاتی صنعت تولید برق حرارتی از هفت استان به منظور بازسازی برج خنک کننده ساختمان به محل نیروگاه اعزام شده اند.

به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، علیرضا شیخی با اعلام این خبر، افزود: عصر روز گذشته برج خنک کن واحد چهار نیروگاه اصفهان به دلیل بروز اشکال فنی دچار حادثه شده بود که با تلاش های تیم های عملیاتی این حادثه به سایر تجهیزات جانبی نیروگاه سرایت نکرده و طی دو ساعت آتش سوزی مهار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پاون، آقای علیرضا شیخی با اعلام این خبر، افزود: عصر روز گذشته برج خنک کن واحد چهار نیروگاه اصفهان به دلیل بروز اشکال فنی دچار حادثه شده بود که با تلاش های تیم های عملیاتی این حادثه به سایر تجهیزات جانبی نیروگاه سرایت نکرده و طی دو ساعت آتش سوزی مهار شد.

وی با تاکید بر اینکه تیم های عملیاتی صنعت تولید برق حرارتی از هفت استان به منظور بازسازی برج خنک به محل نیروگاه اصفهان اعزام شده اند، ادامه داد: برنامه ریزی برای ترمیم بلندمدت و نهایی برج خنک کن نیز در حال انجام است.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت وگو با خبرنگار ایمنا ، اظهار کرد: ساعت 02:38 بامداد امروز _پنجشنبه بیست ویکم اردیبهشت ماه_ وقوع آتش سوزی در انبار چوب بری واقع در اتوبان شهید اردستانی جنب پل آفتاب، به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد. وی افزود: بلافاصله اکیپ اطفا حریق از ایستگاه های شماره هفت، 25، 16 و پنج به محل حریق اعزام شدند. آتش نشانان بلافاصله پس از حضور خود آتش را که …

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد دوم مجید فرهادی اظهار داشت: صبح امروز در پی تماس مردمی با سامانه 125 مبنی بر فروریختن یک منزل دو طبقه مسکونی و گرفتار شدن افراد در زیر آوار، ستادفرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه های امداد و نجات و پشتیبانی را از ایستگاه های2،44،1،8 آتش نشانی به محل حادثه در خیابان شهید هاشمی نژاد اعزام کرد.

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایرنا، منصور شیشه فروش افزود: عصر امروز حریق در قسمت برج خنک کننده جریان مخالف یکی از واحد های نیروگاه برق اصفهان اتفاق افتاد که تیم های آتش نشانی در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه این نیروگاه پنج واحد دارد که برج خنک کننده یکی از واحد های آن دچار حریق شد، اظهار داشت: این آتش سوزی با حضور سریع نیرو های امداد اطفا شد و مصدومی نداشت.

خودرو های سنگین اطفاء، تانکر های آبرسان، خودرو های پشتیبان دستگاه های تنفسی و نیرو های کمکی را به محل حادثه اعزام کرد. در این حادثه خوشبختانه آسیب جانی وجود نداشت و با تلاش چهار ساعته آتش نشانان حریق مهار و از سرایت آن به املاک مجاور جلوگیری شد. گفتنی است، لزوم رعایت اصول انبارداری، نگهداری و حفاظت از مواد انبارشده و چیدمان آن ها و داشتن سیستم اعلام و اطفاء مناسب از جمله مواردی است که در کاهش بروز چنین حوادثی موثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در آغاز دوره ششم مدیریت شهری 129 ساختمان ناایمن در شهر تهران وجود داشت که با همکاری شهرداری های مناطق و تلاش کمیته ایمنی این تعداد کاهش یافته و امیدواریم تا پایان سال 1402 این تعداد به صفر برسد.

مورد نیاز به سمت نیروگاه شهید عباسپور اعزام شدند. وی ادامه داد: اولین اکیپ آتش نشانان کمتر از 3 دقیقه بعد از اولین تماس با آتش نشانی اصفهان در موقعیت حریق حاضر و عملیات اطفاء را آغاز کردند. مقدس زاده که خود فرماندهی اطفاء این حریق سنگین را به عهده داشت افزود: آتش نشانان با تلاش بسیار زیاد و عملکرد فوق العاده توانستند در کمترین زمان ممکن با توجه به امکان سرایت حریق به دیگر نقاط …

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه ترافیکی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت 4 دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد. وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه 206 پس از تصادف واژگون شده است، ابراز داشت: این حادثه در اتوبان اقارب پرست حد فاصل پل صفه تا پل دفاع مقدس اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره 12 به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: آتش نشانان محبوسین این حادثه که آقای 42 ساله و خانم 33 ساله بودند را پس از آزاد سازی تحویل عوامل اورژانس شهر دادند. …

افزایش پایداری شبکه انتقال استان و تکمیل رینگ 230 کیلوولت شبکه برق استان گیلان در حال اجرا می باشد. بیژن گفت: طول این خط 51 کیلومتر می باشد و دارای 144 دستگاه فونداسیون می باشد. با توجه به اتمام فونداسیون این پروژه، عملیات نصب برج آن در دو فاز انجام می شود که در فاز اول آن، 86 برج و در فاز دوم نیز نصب مابقی برج ها انجام خواهد شد.

به گزارش رکنا؛ روح الله اسماعیلی درتشریح این حادثه گفت، این حادثه غروب سه شنبه دریک خانه درکوچه امیر5 واقع در بلوار شهید منفرد نیاکی به سامانه 125 گزارش داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی تیم های عملیاتی و امداد از ایستگاه های شماره سه، چهار و ایستگاه مرکزی آتش نشانی آمل به محل حادثه اعزام شدند.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار ایمنا ، اظهار کرد: ساعاتی پیش بخش خنک کننده یکی از واحدهای نیروگاه عباسپور که توان تولید 320 مگاوات برق را دارد، دچار حریق شد. وی با بیان اینکه 30 اکیپ آتش نشانی از شهرهای اصفهان، درچه و خمینی شهر به محل حریق اعزام شده است، افزود: همچنین عوامل اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی در محل حریق حضور دارند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان …

فروشگاه اینترنتی ما به عنوان مرجع تخصصی فروش برج خنک کننده مورد استفاده در زمینه تهویه مطبوع، گرمایشی، سرمایشی، موتورخانه و … انواع برج خنک کننده را با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت، تولید و به بازار تاسیسات عرضه می کند. این دستگاه نقش کلیدی در تهویه مطبوع صنایع کوچک و بزرگ دارد و به همی دلیل برج خنک کننده معمولا مهم ترین نیاز یک صنعت به شمار می رود. گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت ونداد تجهیز با خرید این محصول پشتیبان شماست.

دکمه بازگشت به بالا