مجله علمی و سلامت

آغاز واکسیناسیون هنرمندان در خانه موسیقی

سرانجام پس از مشاهده واکسیناسیون هنرمندان در برخی مراکز صنفی برای تسهیل و تسریع این روند ، واکسیناسیون نوازندگان در سالن کنسرت آغاز می شود.

فاضل جمشیدی ، خواننده و فعال اجتماعی در گفت وگو با کندوج ، با اعلام این خبر گفت: “باید در این محل ستادی به نام” آیدین الفت “و چندین ستاد دیگر و بیمارستان ها و همه نوازندگان ، اعم از اعضای کنسرت تاسیس شود. سالن یا افراد غیر عضو باید واکسینه شوند. “

این هنرمند که پیاده سازی این پروژه را از ابتدا دنبال می کند ، تأکید می کند: آنها فقط باید به دلیل فعالیت در موسیقی واکسینه شوند.

با تسریع روند واکسیناسیون در ایران ، این س alwaysال همیشه مطرح بوده است که چرا باید در واکسیناسیون هنرمندان تأخیر ایجاد شود. اما یکی از آخرین کلمات در این زمینه از طرف وزیر جدید فرهنگ و اسلام بود که وعده واکسیناسیون گسترده هنرمندان را در تلویزیون داد. وزیر سابق بهداشت ، درمان و پزشکی نیز در نامه ای تاکید کرد که هنرمندان صندوق اعتباری هنر باید واکسینه شوند.

فاضل جمشیدی ، معاون سابق سالن کنسرت ، اکنون از تصویب برنامه واکسیناسیون نوازندگان در سالن کنسرت خبر داده و روند پیگیری این موضوع مهم را توضیح می دهد. موسیقی و البته به دلیل تغییر جهت و تغییر روش و تعلیق غیرطبیعی و مبهم این مهم توسط “مدیر سابق صندوق و بودجه هنری” ، پیگیری مکاتبات با عنوان “تالار موسیقی” سرعت گرفت و خوشبختانه دیروز با حضور نماینده وزارت بهداشت راه اندازی شد تا به سرعت ستادی به نام “آیدین الفت” در این مکان ایجاد شود و تعدادی از مقرها و بیمارستانها به درخواست اعضا و همه نوازندگان ، اعضا یا غیر اعضا سالن کنسرت ، صرف نظر از حق عضویت پرداخت شده یا واکسیناسیون بدون پرداخت آنها.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا