مجله عمومی

واکسیناسیون با واکسن های داخلی کرونا از هفته بعد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کندوج ،
علیرضا رئیسی در تیتر یک عصر از کاهش مداوم بثورات ویروس کرونا در کشور خبر داد و گفت: “اما در استان های جنوبی و شرقی بر سر بیماری درگیری وجود دارد و روند کاهشی وجود ندارد.”

به گفته وی ، این بیماری بیشتر در استان های هرمزگان ، سیستان و بلوچستان وجود دارد و استان های بوشهر و خوزستان امکان عود دارند.

سخنگوی دفتر مرکزی کرونا تأکید کرد: کتابها باید از نزدیک و با دقت بیشتری نظارت و نظارت دقیق تری داشته باشند تا رکود کنونی متوقف نشود و موج بعدی کرونا را بدست آوریم.

رئیسی ادامه داد: ما 16.8 میلیون دوز سبد کواکس خریداری کرده بودیم که تاکنون مقدار کمی به دست ما رسیده است و طبق توافق های دیگر با کشورهای مختلف ، تاکنون حدود 5 میلیون و 500 هزار واکسن وارد کرده ایم. „

دستیار وزیر بهداشت افزود: امروز تا فردا ، بررسی آخرین نتایج مرحله دوم واکسن ایرانی به اتمام می رسد و کمیته های نظارت نتیجه را اعلام می کنند.

وی ادامه داد: “افرادی که دوز اول واکسن دریافت کرده اند نباید نگران دوز دوم باشند ، ما دوز دوم را این هفته یا هفته آینده تزریق خواهیم کرد. پس از دریافت تعداد قابل توجهی واکسن داخلی و خارجی در ماه جولای ، سعی خواهیم کرد روند واکسیناسیون را انجام دهیم و گروه های سنی را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: هفته آینده ما در مورد معرفی واکسن های داخلی به مرحله تزریق بحث خواهیم کرد تا بتوانیم در این زمینه مسئولیت داشته باشیم.

رئیسی با بیان اینکه هموطنان عزیز ما 70 سال به بالا در کشور واکسینه شده اند ، گفت: ما باید بلافاصله واکسیناسیون افراد بالای 65 سال را شروع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا