مجله حوادث

اضافه شدن ۲۶ مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر تهران+ اسامی و نشانی

مديريت بحران ، پاسخگويي و پيشگيري از قرار گرفتن در معرض تهران ، 26 مرکز واکسيناسيون دائمي ، سيار و ويژه تاج را در تهران اعلام کرد.

اسماعیل سلیمی در گفت وگو با کندوج وی با اشاره به جلسه ای در ستاد مدیریت بحران کرونا در شهرداری تهران گفت: در این جلسه مقرر شد 26 مرکز جدید شامل 10 مرکز سیار ، سه مرکز خودرو و 13 مرکز دائمی واکسیناسیون کرونا به ظرفیت مراکز واکسیناسیون در تهران اضافه شود. شهرداری و مراکز..

وی گفت که این مراکز علاوه بر مراکز قبلی واکسینه شده توسط آژانس مدیریت و مدیریت بحران تهران برای ستاد تاجگذاری در ایالات متحده بوده است. واکسن نیز باید کاهش یابد.

سلیمی با بیان اینکه واکسن در این مراکز به مردم تزریق می شود ، گفت: این 26 مرکز از اولین پنجشنبه ماه اکتبر شروع به کار می کنند.

به گفته معاون آمادگی ، پاسخ و پیشگیری از مواجهه در سازمان حفاظت و مدیریت بحران شهرداری تهران ، ساعت کار این مراکز از ساعت 8 صبح است و تا ساعت 20 شب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برنامه ما این است که با افزایش این پایه سرعت و ظرفیت تزریق واکسن 300 هزار دوز در تهران افزایش یابد.

سلیمی درباره تعداد کل مراکز واکسیناسیون متعلق به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران گفت: شهرداری تهران تاکنون 43 پایگاه برای واکسیناسیون اختصاص داده بود. از فردا ، 26 پایگاه جدید به این مراکز اضافه شده است و علاوه بر آن ما در ساخت و تجهیز 9 پایگاه شرکت کردیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا