مجله حوادث

افزایش کشف سرقت در تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ از افزایش سرقت های پلیسی در سال جاری خبر داد.

به گزارش کندوج، سردار حسین رحیمی از کمیته های تحول نیروی انتظامی و نظارت با اشاره به زادروز 13 آبان گفت: آمریکا واقعا شیطان بزرگ و شیطان است و هدفی جز ربودن و غارت مردم، مواد و سایر ملت ها ندارد. این کشور که مدعی دفاع از حقوق بشر است، خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است و بدترین و فجیع ترین جنایات را مرتکب شده است.

وی با توصیف جمهوری اسلامی ایران به عنوان رهبر نهضت و پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا، افزود: و استبداد «مردم بزرگ ایران هرگز جنایات دولت وحشی آمریکا در کودتای 28 مرداد، کودتای نافرجام نوژه و… را فراموش نمی کنند، این کشور هرگز قابل اعتماد نیست و همواره به دنبال دشمنی با مردم ایران است.

رحیمی در ادامه به اقدامات و اولویت های کلانتری ها اشاره کرد و گفت: کلانتری ها باید پناهگاه مردم باشند و با فریاد سریع، جدی و خالصانه به دست مردم برسند و به گونه ای عمل کنند که مردم از خوبی ها خوشحال شوند. . عملکرد پلیس

وی با تاکید بر اینکه مبارزه جدی با سرقت به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: مبارزه با سرقت باید با جدیت پیروز شود و مبارزه جدی با سارقان و کلاهبرداری ها به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: پرونده سرقت عواقب مادی و روانی ناخوشایندی برای شهروندان جامعه دارد و لازم است این موضوع به طور ویژه در دستور کار کلانتری ها و پلیس های تخصصی قرار گیرد.

به گفته وی، وضعیت کشف جرم و دستگیری سارقان در پایتخت با اقدامات پلیس از ابتدای سال تا امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بهتر بوده و شاهد افزایش کشفیات و دستگیری ها بوده ایم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا