مجله ورزشی

برتری پدیده برابر پرسپولیس در نیمه نخست

نیمه اول بازی پدیده و پرسپولیس با پیروزی گله پدیده به پایان رسید.

به گزارش کندوج ، در هفته نوزدهم لیگ برتر ایران ، پدیده خراسان از ساعت 16:35 دقیقه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان پرسپولیس بود و نیمه اول بازی با برتری یک بر صفر پدیده به پایان رسید.

برای پدیده ، امین قاسمی نژاد در دقیقه 1 + 45 گلزنی کرد.

15 دقیقه ابتدایی بازی بیشتر در میانه میدان بود اما هرچه زمان می رفت این تیم سیاهپوش پرسپولیس بود که بر بازی مسلط شد و یک یا دو موقعیت در نیمه ایجاد کرد.

در دقیقه 10 بازی ، شهریار مقانلو از Saeed Aghaei بطور چشمگیری در بیرون از محوطه جریمه سقوط کرد ، اما داور خیلی تحت فشار قرار نداد و او رو برای غواصی رزرو کرد.

در دقيقه 17 ، چالشهای سریع و موفق موفق به شوت محوطه جریمه مهدی رحمتی می شد كه گل دیگری برای Amin Ghasemi نژاد به ثمر برساند.

در دقیقه 18 ، Omid Alishah از سمت راست وارد میشه ، با حركت بدن خودش ، تعادل مدافع مقابل رو به هم میزنه و با نتیجهی 1 – 0 ، برتری Torabi برتری رو میده.

بر اثر اشتباه مدافع چپ در دقیقهی 33 بازی ، Kamal Kamiabinia فرصت پیدا میکنه که به محوطه جریمه نفوذ کنه ، او با یک گل دیگه توپ رو از دروازه بان تیم میزبان جمع کن و یک گل دیگه برای تیم مهمان به ثمر برسونه.

در دقیقه 45 ، علی نعمتی یک ضربه آزاد روی محوطه جریمهی حریف می فرستد ، اما امین قاسمی نژاد با یک دفع توپ دیدنی توپ را مهار کرد.

گروه پرسپولیس: حامد لک ، سید جلال حسینی ، حسین کنعانی زادگان ، مهدی شیری ، سعید آقایی ، میلاد سرلک ، کمال کامیابی نیا ، مهدی ترابی ، امید عالیشاه ، احسان پهلوان و شهریار مقانلو.

پدیده های ترکیب بندی: میلاد فراهانی ، علی نعمتی ، محمد عرفان معصومی ، مهرداد بایرامی ، محمدعلی فرامرزی ، رضا یزداندوست ، محمدرضا فلاحیان ، یوسف وکیا ، صادق صادقی ، امیر حسین کریمی و امین قاسمی نژاد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا