مجله علمی و سلامت

بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران

اولین کسی که از ایمپلنت دندان استفاده کرد یک سوئدی به نام گوستالارسن بود که از زمان کاشت مادام العمر به مدت 40 سال از آن استفاده کرد و این نشان می دهد که تیتانیوم با بدن سازگار است و به بافت استخوانی زنده می چسبد. . از آن زمان، میلیون ها نفر در سراسر جهان از پیوند برای بهبود سلامت و ایمنی خود در برابر بیماری های ناشی از نداشتن دندان بهره مند شده اند. ایران نیز در دنیای دندانپزشکی مستثنی نیست و اساتید و متخصصان دندانپزشکی با آموزش ها و مهارت هایی که در این زمینه دیده اند، بدون اغراق جزو بهترین دندانپزشکان هستند. اگر یکی از آنها را بخواهیم بهترین متخصصین پیوند در تهران برای معرفی شما می توانیم دکتر را معرفی کنیم. عباس گشادرو متخصص جراحی لثه و بافت، عضو هیئت علمی دانشگاه، عضو انجمن ایمپلنت و جامعه دندانپزشکی که دارای مدیریت تخصصی و استفاده از آخرین علم و فناوری هستند. ارائه بهترین خدمات کاشت ایمپلنت در تهران.

آنچه باید در مورد ایمپلنت دندان بدانید!

ایمپلنت دندان روشی است که در آن مجموعه ای از دندان ها به فک متصل می شوند و به عنوان دندان اصلی عمل می کنند. این بهترین راه برای جایگزینی دندان از دست رفته است که همه متقاضیان حق استفاده از آن را ندارند. متقاضیان پیوند در تهران ابتدا باید با پزشک خود تماس گرفته و با رضایت وی برای این امر اقدام کنند. اما مزایای کاشت دندان چیست؟ همانطور که می دانید بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمی هم آسیب های جسمی و هم روانی به فرد وارد می کند. این امر در مورد حفره های دندان و پر نشدن آنها نیز صدق می کند. از جمله مشکلاتی که برای بیمار پیش می آید ترس یا سختی حضور در اجتماع است. نداشتن دندان یا وجود پروتز متحرک اعتماد به نفس آنها را کاهش می دهد زیرا نگران دیدن این مشکل در هنگام غذا خوردن، صحبت کردن یا خندیدن هستند، بنابراین سعی می کنند از حضور در جمع اجتناب کنند که باعث ناراحتی روحی فرد می شود.

ویژگی های یک متخصص پیوند تهران

اگر تصمیم شما برای پیوند در تهران و شهرستان ها جدی است، باید متخصصی را انتخاب کنید که مهارت و تجربه کافی داشته باشد. متخصص پیوند در تهران با دانش و تجربه خود ابتدا وضعیت جسمی و سلامت دهان و دندان بیمار را بررسی می کند تا از بیماری خاصی نداشته باشد و استخوان های فک ظرفیت لازم برای نگهداشت پیوند را داشته باشد و در صورتی که متقاضی پیوند باشد. کاندیدای خوبی برای این نوع درمان، جراحی، هزینه درمان و سایر توضیحات لازم به بیمار برای آماده سازی روحی وی می باشد. دکتر عباس گشودهرو و تیم تخصصی ایشان با دانش و تجربه خود در این زمینه سعی دارند زندگی سالم تری را برای بیماران به ارمغان آورند و آنها را از لبخندی زیبا لذت ببرند. زیرا از معایب از دست دادن دندان می توان به نازک شدن لب ها، ضعیف شدن استخوان فک، افتادگی صورت و پیری زودرس اشاره کرد و حتی پروتزهای متحرک نیز نمی توانند از تحلیل استخوان جلوگیری کنند. بنابراین می توان برای بیماران پیوند در تهران انجام داد تا از نظر ارتباط عاطفی و اجتماعی دچار مشکل نشوند.

در ضمن بهترین پزشک ایمپلنت در تهران کسی است که تجربه و دانش کافی در زمینه ایمپلنت درمانی و جراحی و همچنین استفاده از ایمپلنت های با کیفیت و استاندارد برای بیماران خود و همچنین با استفاده از تکنولوژی روز و بهداشت داشته باشد. اصول در یک کلینیک یا مطب برای ارائه بهترین خدمات به مراجعین. پزشک ایمپلنت با چندین سال تحصیل در دانشگاه و گذراندن آموزش های لازم علاوه بر انجام جراحی های موثر، مهارت های خود را کسب می کند. علاوه بر این، هزینه پیوند در تهران تا حدودی بالاتر از سایر درمان‌ها است و بسیاری از افراد ممکن است نگران پرداخت این هزینه‌ها باشند و بخواهند کلینیکی پیدا کنند که خدمات پیوند را به روشی ارزان ارائه دهد. اما آنچه مهمتر از این هزینه ها است کیفیت ایمپلنت و تجربه پزشک ایمپلنت در تهران است اما جایی که این امر برای خانواده ها مهم است. در دکتر در کلینیک عباس گشادرو شرایطی فراهم شده است تا متقاضیان جراحی پیوند بتوانند درمان های تخصصی پیوند را به صورت مرحله ای و با قیمت مناسب دریافت کنند.

همانطور که می دانید عواقب از دست دادن و تعویض نکردن دندان ها تاثیر بسیار منفی بر کیفیت زندگی افراد می گذارد، اما سایر اثرات منفی، اختلال در دندانپزشکی است. به دلیل فضای خالی ایجاد شده در اثر کشیدن یا انداختن یک یا چند دندان، دندان های کناری به یکدیگر فشار می آورند و باعث کج شدن آنها می شود که این امر به رشته های عصبی داخل فک فشار می آورد و باعث سردردهای شدید می شود. این سردردها او را از انجام بسیاری از فعالیت های روزانه یا کاهش کیفیت کار باز می دارد و این یکی از مشکلات جسمی برای فرد می شود. اما تاثیر روانی که روی او می گذارد این است که وقتی با دیگران به خصوص در مکان های عمومی صحبت می کند، این اختلال از زیبایی چهره می کاهد و فرد ترجیح می دهد برای دوری از چنین موقعیت هایی منزوی شود. اما بهتر است به جای کسب چنین تجربه ای، قبل از اینکه به دلیل اثرات مضر این تجربه ناراحت کننده شود، برای پیوند در تهران داوطلب شوید.

اگر در تهران یا استانهای دیگر زندگی می کنید و امکانات می خواهید مرکز پیوند تهران دکتر عباس گشادرو برای دریافت اطلاعات مورد نیاز و مشاهده نمونه های درمان می توانید از وب سایت https://tehranimplantteam.com استفاده کنید و یا برای مشاوره و یا زمان با ما تماس بگیرید. در این کلینیک برای کسانی که برای خدمات دندانپزشکی از جمله کاشت ایمپلنت به تهران مراجعه می کنند، یک دوره مشاوره در نظر گرفته شده است تا متخصص پیوند از تاریخچه و روحیه بیمار مطلع شود و با معاینه و انجام آزمایشات به درستی عمل کند. تشخیص از نظر درمان نکته مهم دیگر فضای کلینیک است که محیطی آرام، شیک، درمانگران دوستانه با رعایت کامل اصول استریل کردن تجهیزات دندانپزشکی را برای بیماران فراهم کرده است. به حداقل رساندن زمان انتظار بیمار از دیگر موارد مهم این مرکز پیوند در تهران است.

* گزارشات تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا