مجله علمی و سلامت

تازیدن بیش از پیش ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

بیشتر و بیشتر بیماری قلبی عروق کرونر در کهگیلویه و بویراحمد

کندوج / کهگیلویه و بویراحمد مدیر دانشکده پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان این استان به 67 نفر خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته ، یک بیمار 42 ساله اهل شهر لنده به دلیل بیماری زمینه ای و بیماری عروق بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

دکتر. پرویز یزدان پناه اضافه کرد: در حال حاضر 169 مظنون و برخی از بیماران قلبی عروق بیماری کرونا در بیمارستان منطقه بستری شده اند که از این تعداد 81 بیمار خاص بیماری عروق بیماری کرونا و 13 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان قرار می گیرند.
وی اظهار داشت: امروز پاسخ 225 نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت کردیم که به نسبت تعداد موارد مثبت نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است و بیشتر موارد مربوط به بویراحمد (45٪) ، کهگیلویه (20٪) ، گچساران (13) است. “درصد” ، دنا (11٪) و لند (8٪).
وی ادامه داد: از مجموع 19 بیمار مبتلا به کوید در کهگیلویه و بویراحمد ، 3253 نفر بهبودی کامل را گزارش کرده اند.
دکتر. یزدان پناه همچنین با اشاره به اینکه ویروس عروق بیماری کرونا به راحتی از طریق گفتار ، عطسه و سرفه به راحتی منتقل می شود ، از افزایش قابل توجهی در خاک مثبت در استان یاد کرد و خاطرنشان کرد: به منظور حفظ فاصله جسمی ، در طول انتقال ویروس از ماسک و عینک استفاده کنید. تاج جدید تأثیر قابل توجهی دارد و مهمترین عامل در جلوگیری از شیوع این ویروس است.
مدیر دانشکده پزشکی دانشگاه یاسوج گفت: دلیل دیگر تأکید بر استفاده از ماسک ، خطر ابتلا به افرادی است که از بیماری بدون علامت قلب و عروق بیماری کرونا رنج می برند ، یعنی اگر فردی ویروس قلب بیماری کرونا در بدن خود داشته باشد ، اما علائمی از ویروس در بدن وجود ندارد. خود. ” خیر ، نداشتن ماسک و رعایت نکردن فاصله جسمی و بهداشت شخصی مناسب از عوامل بسیار مهم در گسترش بیماری عروق بیماری کرونا قلب است.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا