مجله حوادث

جاعلان ۶۰۰ میلیاردی شهرک گلستان دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری بزرگ تهران از دستگیری دو نفر از اعضای باند سه نفره کلاهبردار که با جعل سند ویلایی 600 میلیارد ریالی در شهر گلستان فروخته بودند ، خبر داد.

به گزارش کندوج ، سرهنگ جلیل هدیه است وی ادعا کرد اقدامات پلیس در 141 مزرعه گلستان موارد کلاهبرداری و جعل سند ویلاهای دو زن و یک مرد را دریافت کرده و موضوع را در دستور کار و دستگیری متهمان قرار داده است.

وی ادامه داد: تحقیقات اولیه حاکی از آن است که متهمان ابتدا با مستندسازی یک ویلا توقیف کردند و سپس با قرار دادن آگهی فروش ، آن را به مبلغ 600 میلیارد ریال به شاکی فروختند و شاکی 200 میلیارد ریال نیز به عنوان پرداخت پرداخت کرد. انتخابات مقدماتی به متهمان پرداخت شده است.

رئیس نیروهای دفاع ملی با اشاره به اینکه شاکی قبل از پرداخت قسمت دوم متوجه جعل اسناد متهمان شده و از پلیس خواست آنها را دستگیر کند ، گفت: در عملیات پلیس محل مخفی مظنونان در غرب تهران شناسایی شد.

این افسر پلیس توضیح داد: هر دو متهم در ایستگاه پلیس به جرم خود اعتراف كردند و با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.

براساس وب سایت پلیس ، دستور هدیه که به دستگیری متهم ردیف سوم پرونده و کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار قرار داشت ، از شهروندان خواست که ترتیب فروش خانه و زمین را بدهند بنابراین از هویت و مالکیت فروشنده مطمئن نبودید. هرگونه قرارداد یا پرداخت را رد کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا