کسب و کار ایرانیمجله عمومی

خوردن قهوه بعد از عمل بینی

علت ممنوعیت مصرف قهوه بعد از جراحی لاغری

کافئین خستگی را کاهش می‌دهد، انرژی را بیشتر می‌کند و به‌طور کلی عملکرد ذهنی شما را بهبود می‌بخشد.

قهوه فواید شگفت‌انگیزی دارد که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است؛ اما مصرف قهوه بعد از جراحی لاغری باید متوقف شود؛ چراکه مضرات زیادی برای بدن بعد از عمل لاغری دارد که این موارد به شرح زیر است:

کم آبی بدن

اگر دچار فشار خون بالا هستید، ممکن است دیورتیک‌ها را که از سوی پزشک برای افزایش ادرار جهت خارج شدن آب و نمک تجویز شده باشد، استفاده کرده باشید.

در این موقع مهم‌ترین مشکلی که در خصوص کافئین وجود دارد، این است که ادرارآوری طبیعی بوده و منجر به کم آبی در بدن می‌شود.

دستورالعمل‌هایی که در خصوص رژیم غذایی بعد از جراحی چاقی وجود دارد، در رابطه با اهمیت هیدراته بودن بدن، نوشیدن آب و مایعات بعد از است.

بنابراین، باید تا حد امکان از مصرف کافئین خودداری کنید و در صورت مصرف کافئین، به اندازه کافی آب بنوشید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

هدف از تاکید بر تغذیه ی مناسب و باید ها و نباید های خوراکی پس از عمل بینی تسریع روند بهبودی و ترمیم زخم ها با کمک به سیستم ایمنی بدن و تقویت بخش های ایمنی بدن و کاهش درد و التهاب پس از جراحی بینی می باشد.

باید ها و نباید های خوراکی پس از عمل بینی: مصرف مواد غذایی ضد التهابی

مصرف مواد غذایی ضد اللتهاب پس از عمل جراحی بینی بسیار مفید و مهم می باشند چرا که بعد از عمل بینی و صورت شما دچار ورم خواهد شد و این مواد غذایی ضد التهاب این ورم را کاهش خواهند داد و در بهبودی سریع تر شما تاثیر خواهند گذاشت. از جمله مواد غذایی ضد التهاب می توان به موادی مانند سبزی جات برگ دار، سیب، مرکبات، پیاز قرمز و آناناس اشاره کرد. این مواد غذایی حاوی موادی هستند که به پیشگیری از ورم بینی و کبودی صورت به اندازه ی قابل توجهی جلوگیری خواهند کرد.

مطالب بیشتر: قهوه جینسینگ دکتر بیز

شما مشتریان عزیز گانودرما بیز هم اکنون میتوانید تمامی قهوه های گانودرما را با بسته بندی جدید از سایت یا واتس آپ و اینستاگرام سفارش دهید.

 

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز بهترین و خوش طعم ترین قهوه گانودرما از کمپانی دکتر بیز است که به دلیل ترکیبات بسیار قوی مثال جنسینگ و خرنوب برای درمان بیش از 30 بیماری استفاده میشود و طرفداران زیادی در ایران و کشور های خاورمیانه دارد.

برای خريد قهوه گانودرما ( قهوه سوپریم ) حتما به تاریخ تولید و قیمت روی بسته بندی دقت کنید!

گانودرمابیز تنها نماینده رسمی دکتر بیز همیشه جدید ترین تولیدات دکتر بیز را برای شما عزیزان ارسال میکند.

چگونه از اصالت و قیمت محصول سوپریم دکتر بیز مطمئن شویم؟

قیمت قهوه های گانودرما در فروردین 1402 به 684.000 هزار تومان افزایش یافت.

اما شما میتوانید این محصول را از گانودرما بیز با قیمت 359.000 هزار تومان خرید کنید. این کمترین و بهترین قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز در کل بازار ایران است که شما میتوانید همین الان تهیه کنید.

محصولات ما همیشه جدید و تازه هستند و با تاریخ انقضا بالایی که دارد میتوانید در طولانی مدت استفاده کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا