مجله فرهنگ

در سایه حضور وزیر نیرو در یزد؛ این بار اخطار قطع آب مجموعه‌های گردشگری شهر میراث جهانی!

کندوج / یزد اگرچه کمتر از یک روز از حل مشکل قطع برق استاندار در پی فرماندار می گذرد ، اما هشدار کمبود آب این بار موجب نگرانی تعدادی از مجتمع های گردشگری در منطقه گردشگری ما شده است ، اما ممکن است حضور وزیر نیرو یزد امیدوار کننده باش حل این سخت باش

مرگ ناموفق صنعت جهانگردی مسئله پیش بینی نشده ای نیست ، به ویژه هنگامی که کرونا در این صنعت آسیب دیده است و همچنین کمبود امکانات خدماتی مانند برق ، آب و بنزین. بنابراین طی دو روز از قطع موقتی برق در هتل های یزد ، با وجود تصویب دولت برای این صنعت ، شاهد هشدار کمبود آب هستیم.

البته در مورد قطعی برق این زیرساخت مهم گردشگری ، “محمدعلی طالبی” ، فرماندار جوان یزد ، بلافاصله و شخصاً وارد این موضوع شد و برای حل این مشکل تلاش کرد ، اما به نظر می رسد این پایان ناسازگاری نیست و نافرمانی در تأیید ملی در مقر کرونا. قطع مکرر آب یک بازی جدید است که صنعت را تهدید می کند.

زیرساخت های گردشگری دوره کرونا از وضعیت خوبی برخوردار نیستند و ما به وضوح شاهد شرایط نامساعد در این صنعت هستیم ، از از دست دادن اجاره های فعال و فعال تا تعطیلی واحدها ، اما در زمان کوتاه و نامنظم برخی از تجهیزات ، با وجود تأیید لازم دفتر مرکزی کرونا. پشتیبانی از زیرساخت های گردشگری در شرایط فعلی تا حد زیادی نشان دهنده نافرمانی و کنار گذاشتن در این مناطق است.

“محمد اسلامی” نماینده یك قطب گردشگری چینی در این كشور كه ​​دارای یك گروه گردشگری در یزد است ، از ارسال اخطار قطره آب به این ساختمان آپارتمانی كرونا به خبرنگار کندوج شكایت كرد و گفت: گردشگران خراب ، اما خارجی كه نمی توانند به دلیل کرونا به کشور خود بازگشتند ، در این مجموعه اقامت داشتند ، اما با این وجود مهلتی برای پرداخت این بدهی به این مجموعه داده نشد.

وی گفت: “روز بعد ، آنها برق این مجتمع توریستی را قطع کردند.”

اسلامی که نگران است و از هشدار قطع آب در این مجموعه شکایت دارد ، می گوید: این اخطار برای این مجتمع صادر شده در حالی که طی چند وقت اخیر فعالیتی در این مجموعه انجام نشده است تا بتوانیم برای پرداخت صورتحساب آب درآمد کسب کنیم.

وی خاطرنشان می کند: متأسفانه پس از دریافت اخطارهای قبلی مربوط به قبض های برق و بنزین ، پیگیری های لازم را در این زمینه دریافت کردیم ، اما متأسفانه مسئولان در این زمینه کاری با صنعت گردشگری ندارند.

“سید امیر ناصر طباطبایی” رئیس انجمن هتلداران یزد نیز از دریافت اخطار قطع آب برای مجموعه خود خبر داد و از این بابت ابراز تاسف کرد.

در مورد اینکه آیا چنین مشکلی در استانهای دیگر وجود دارد یا خیر ، از “عباس بیدگلی” ، دبیرکل اتحادیه هتل داران کشور که گفت به نظر می رسد سایر استان ها تاکنون درگیر نشده اند ، به کندوج گفت: هیچ قطعی آب وجود ندارد ، برق یا بنزین در هتل های کشور برای ما ارسال شده است.

البته تعدادی از گردشگران کشور به خبرنگار کندوج گفتند: براساس گزارش های خبری ، یزد اولین استان از نظر هشدارهای آب و برق و استانهایی مانند مازندران ، تهران ، خوزستان و چندین استان دیگر نیست. همچنین شاهد قطعی برق خواهد بود. آنها گردشگری بوده اند و برخی از آنها مختل شده اند ، همه این موارد مخالف تصویب دفتر مرکزی کرونا بود.

باید دید آیا صدور این هشدارها با سفر امشب وزیر نیرو به استان یزد همزمان است یا خیر؟ و به طور کلی ، دلیل این ناهماهنگی تجهیزات خدماتی تحت وزارت نیرو با تصویب دفتر مرکزی کرونا ، که به یک نگرانی گردشگری در شهر میراث جهانی یزد تبدیل شده است ، چیست؟ و در پایان آیا وزیر نیرو در مورد هماهنگی بیشتر و حل جدی این مشکل خبر خوبی برای گردشگران یزد خواهد داشت؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا