مجله بانوان

رییس کمیته مسابقات هندبال: هیچ تیمی بدون تست کرونا وارد مسابقات نشده است

مراد کرمی گفت: بدون انجام تست PCR به هیچ تیمی اجازه ورود به مسابقات را نمی دهیم.

رئیس کمیته مسابقات هندبال در گفت وگو با کندوج ، در پاسخ به این سوال که آیا شامللی و پرسپولیس بهبهان بدون تست PCR در دور دوم مسابقات بانوان حضور دارند ، گفت: نه ، همه PCR گرفتند تست.” البته این دو تیم در تهران تست ندادند زیرا دیر به سایت مسابقه رسیدند. به آنها گفتیم که در شهر خودشان امتحان دهند.

مراد کرمی گفت: برای دور بعدی آقایان و بانوان ، همه تیم ها باید در شهر خودشان تست بزنند. زیرا برخی از تیم ها می توانند در شهر خودشان به صورت رایگان تلاش کنند و هزینه ای برای آنها نخواهد داشت. در این شرایط افرادی که تست مثبت دارند در بازی حاضر نمی شوند و می توانند جایگزینی برای خود بیاورند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی گفت: با هماهنگی متخصصان بهداشت تصمیم بر این شد که آزمایشات آنها در محل انجام شود. حتی تیم های حاضر در مسابقات لیگ اول که در شاهرود برگزار می شود تست ها را در شهر خود انجام داده و نتایج را با خود به همراه آورده اند.

رئیس کمیته مسابقات در پاسخ به این س thatال که برخی ادعا می کنند شامللی کازرون در شهر خودش در آزمون شرکت نکرده است ، گفت: “او جواب آزمایش خود را به ما داد.” ما قبول نکردیم که آنها بدون آزمون. ما و همه ما در لیگ شرکت می کنیم و نمی توان از آنها غافل شد. اگر کسی تلاش مثبت کند ، همه در آن شرکت می کنند.

وی افزود: اکنون افراد جامعه سفت و محکم می شوند ، ماسک می زنند و ضد عفونی می کنند ، چرا ما نباید از آن پیروی کنیم؟ همه در این آزمون شرکت کرده اند و این یک گواهینامه و اسناد است. همه تیم های معترض به وی معرفی می شوند. شاملی حتی از بازی برمی گردد ، یک هفته بعد دوباره آزمایش می شود. آنها همچنین برای حمل و نقل آزمایش می کنند. برخی از افراد می خواهند فضایی ایجاد کنند. ما به هیچ وجه در آزمون PCR شکست نخوریم.

وی در مورد اعلام رای کمیته انضباطی در مورد قرعه کشی هندبال فرازبام و فولاد گفت: رای کمیته انضباطی احتمالاً امروز (یکشنبه) اعلام می شود. من دیشب هم منتظر ماندم چون قرار بود این آرا اعلام شود. به احتمال زیاد امروز اعلام خواهد شد.

وی در مورد طولانی شدن این پرونده و عدم شناخت حریفان برای دور بعدی گفت: ما تقریباً به تیم ها اعلام کرده ایم که انشا Godالله امروز چه زمانی بازی ها اعلام می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا