مجله علمی و سلامت

سه‌شنبه از واکسن کرونای «سپند» در وزارت دفاع رونمایی می‌شود

به گزارش شفاف ، سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امروز (یکشنبه ، 24 اسفند) در مراسم رونمایی از فعالیت سیستم های جدید بیمارستان سیار که در زمینه حفاظت بیولوژیکی نازا به روش تاج تخصص دارند ، گفت اما آرزو می کنند امام حسین تولدت مبارک و روز انقلاب ، گفت: آنها حافظ این مرزها و محیط زیست نیستند و همچنین متولی اخلاق و تعالی این کشور هستند و من دست تک تک آنها را می بوسم.

نمکی گفت: بیش از یک سال از دولت کرونا می گذرد و روزهای بسیار سختی که ما در آن به سر می بردیم ، در شرایط سخت و دشواری به سر می برد و فاقد ارز و تحریم های ریالی و ظالمانه است ، از جمله تحریم های کشورهایی که هنگام ناراحتی از بیماری عروق بیماری کرونا قلب تعداد بیماران را افزایش داد و آنها مرگ ما را جشن گرفتند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما می خواستند تعداد کشته های ما را ببینند ، افزود: امروز به لطف خدا و وحدت ملی ایران اسلامی به عنوان یکی از پرافتخارترین کشورها در زمینه مدیریت این ویروس درخشید و مرگ های ما هنوز دو رقمی است. “ما در حال حرکت به سمت یک رقم مرگ و میر در روز بودیم که خوزستان و ویروس جهش یافته برنامه ما را مختل می کند.

وزیر بهداشت گفت: “مانند آخرین سخنان من در سال 1999 ، باید بگویم که راز کنترل این آفت زنان در درجه اول رسیدن خدا به مردان مومن ، مخلص و انقلابی بود و خداوند آقایان ما را در این امر تنها نگذاشت. وضعیت. “

نمکی ادامه داد: تا زمانی که نماز نیمه شب شهدای مادر و آه و تپش قلب ستون فقرات ادامه دارد ، هیچ عنصری به این خاک آسیب نمی رساند. همچنین بدون حمایت ، راهنمایی و مشاهده مقام معظم رهبری ، کنترل این فضا برای من و همکارانم امکان پذیر نبود.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند كه تمام اصول ستاد سپاه ملی لازم الاجرا است و من آنها را رعایت می كنم.

تجربه سالها دفاع مقدس رمز موفقیت ما در بحران کرونا بود

وزیر بهداشت تأکید کرد: وجود سردار سلامی در روزهای اولیه کرونا مرا تشویق کرد. ما در مدت 50 روز 60 درصد از مرگ خود را کاهش دادیم و ظرف دو ماه موفق شدیم واردکننده دستگاه های تنفس مصنوعی ، ماسک و … برای تولید کننده و صادر کننده ، آماری در هیچ جای دنیا دیده نمی شود.

نمکی گفت: “ما علاوه بر حوادث طبیعی مکرر ، به دشمنان و ویروس های جدید نیز پاسخ داده ایم و این روزهای سخت برای ما تجربه شده است.” یکی دیگر از جنبه های موفقیت ما در بحران کرونا ، کسب تجربه از سالها دفاع مقدس بود که توانستیم از طریق عملیات های بسیج مانند آن را مدیریت کنیم. ابتدا سنگرهایی را برای مقابله با ویروس برپا کرده و سپس با بهترین تجهیزات به جنگ سردار شهید قاسم سلیمانی به جنگ این ویروس رفتیم.

وی گفت: “مهمترین عامل موفقیت ما حمایت از افرادی است که در بحران اقتصادی و بحران مالی بحران کرونا به ما کمک کردند.” شیوه مدیریت جهادی مسئولان تحت رهبری وی نیز در مدیریت بیماری بسیار مثر بود.

واکسن سپند وزارت دفاع روز سه شنبه رونمایی می شود

وزیر بهداشت گفت: در زمینه مراقبت های بهداشتی ، وقتی برادرانم در سپاه می گویند هر وقت می خواهید یک بیمارستان سیار با تمام تجهیزات برای عزت مردم تهیه کنید ، من تشویق می شوم.

نمکی گفت: درباره واکسن حرف های زیادی برای گفتن دارم و صبح روز سه شنبه این هفته وزارت دفاع از برخی واکسن های بیماری کرونا داخلی یعنی واکسن سپند رونمایی می کند تا مردم دنیا از افتخار و پیشرفت ما آگاه شوند. “

وی گفت: ما به عنوان سربازان کوچک در سیستم بهداشت و درمان ، از این برادری با افسران و محافظانی که همیشه در سیل ، زلزله و جنگ در حال خدمت به مردم هستند خوشحال هستیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا