مجله عمومی

ضرورت تسریع درفرآیند صدور کارت ملی کلیه افراد متقاضی در هرمزگان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، احسان کامرانی شامگاه شنبه در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال منطقه با اشاره به اهمیت ثبت احوال اظهار داشت: ثبت احوال به عنوان نهادی مهم در ثبت وقایع مهم جایگاه مهمی دارد. در سازمان کشور مبنایی برای تصمیم گیری و تدوین آمار دقیق و به روز است که می تواند با خروجی مناسب همراه باشد.

یک مقام سیاسی، امنیتی و اجتماعی در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: سازمان ثبت احوال به محض وقوع ولادت یا فوت وقایع را ثبت می کند که رشد یا کاهش جمعیت را به خوبی نشان می دهد.

کامرانی به اهمیت تقویت اداره کل ثبت احوال استان اشاره کرد و افزود: با توجه به گستردگی و گستردگی طرح های ثبت احوال، تقویت این نهاد از نظر نیروی انسانی و تجهیزات بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل برگزاری انتخابات پیش رو در سال آینده و اینکه بخش مهمی از آن به صورت الکترونیکی برگزار می شود، لازم است خدمات فیبر نوری در سراسر استان گسترش یابد تا مجریان بتوانند به سامانه سازمان ثبت احوال دسترسی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر تکمیل فرآیند صدور نقشه های ملی در استان، گفت: با توجه به جانمایی فرآیند تولید نقشه ملی در کشور، تسریع در صدور نقشه های ملی ضروری است. نقشه های ملی به کلیه متقاضیان منطقه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این خصوص گفت: ارائه خدمات در دستگاه های اجرایی منوط به ارائه کارت ملی است و دریافت ثبت نام کارت ملی ملاک ارائه خدمات در دستگاه های اجرایی است.

وی گفت: بررسی تحلیلی و تحلیلی نرخ رشد جمعیت استان با استان های همجوار برای آسیب شناسی نرخ رشد جمعیت هرمزگان بسیار حائز اهمیت است.

دکمه بازگشت به بالا