مجله علمی و سلامت

مرگ به دلیل ترس از کرونا در هرمزگان

آفتابنیوز :

رئیس عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب در روز سه شنبه گفت: در این ارتباط بیمار از حدود ۱۰ روز پیش بود که درد و رنج از نیش مار بود که به دلیل ترس از وقت است که برای رفتن به بیمارستان باز نشده است.

محمد-مورخ شامل بیمار به طور مستقیم پس از مراجعه به بیمارستان با تشخیص قلبی-حمله ریوی-به-اتاق صندلی.Pi.علیرضا است که حفظ و احیا بیمار در مرحله اول که شروع با تمرکز بر وضعیت بحرانی از بیماران به دلیل اختلالات انعقادی منتشر می شود در دیواره عروق خونی و باعث خونریزی به اندام های حیاتی با مشاوره یک متخصص جراح عمومی در اتاق عمل منتقل شد به آنها.

مرگ به عنوان یک نتیجه از یک ترس از تاج خورشیدی در هرمزگان

او سپس می گوید پس از انتقال به اتاق عمل برای حدود ۲ گالن خون از حفره قفسه سینه و بیمار خارج شد اما با توجه به شکست چندین ارگان های ناشی از سم مار به شرق re-قلب-ریه رخ می دهد و بیمار و پاسخ را ارائه نمی دهد پاسخ.

رئیس عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب گفت: “اگر بیمار مارگزیده ۴۸ یا ۷۲ ساعت باید قبلا با اشاره به ضبط و درمان و به نظر می رسید به کاهش خطر مرگ به آن را ذخیره کنید.

و او به شهروندان هشدار داد: در صورت بروز هر گونه حوادث باید بدون ترس از بیماری و مراکز درمانی نیست و باید آن را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است برای رفتن به پزشک مراجعه کنید.

مورخ اشاره کرد که: متاسفانه در برخی موارد یک فرد مبتلا به دیابت هستند که آگاه از انتصاب شد, نتیجه دیدار, آن است که خیلی زود و آسیب به پا بیمار مبتلا به عفونت های شدید و احتمال ریزش و نقص تولد در مجاورت روستا است.

رئیس عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب و تعداد بیماران مبتلا به این بیماری از تاج است که در شهرستان میناب در ۱۲۶ مردم در روز ۲۲ اردیبهشت ماه اعلام شده است.

شهرستان میناب ۹۰ کیلومتری شمال شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان به محل است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا