مجله بانوان

فریده شجاعی: بودجه مستقلی برای بسکتبال بانوان نداریم



نایب رئیس فدراسیون بسکتبال بانوان گفت: هنوز به استعلاماتی که برای اختصاص بودجه ویژه به بسکتبال بانوان انجام شده ، پاسخ داده نشده است.

در مصاحبه با کندوج ، فریده شجاعی ، نایب رئیس فدراسیون بسکتبال بانوان ، چالش های بسکتبال بانوان را بیان کرد و گفت: هیچ کدام وجود ندارد. در بسکتبال البته نقاط قوت ما بیش از نقاط ضعف ماست و ما نگرش مثبت رئیس فدراسیون و رئیس فدراسیون را داریم که باید از آنها استفاده کنیم تا نقاط ضعف را از بین ببریم.

وی می افزاید: “وقتی پول و امکانات نداریم ، نمی توانیم در مسابقات مورد نظر خود شرکت کنیم و مشوقها کاهش می یابد. بنابراین سعی می کنیم با جذب حامیان مالی و تنظیم حمل و نقل این مشکل را جبران کنیم.”

وی در پاسخ به این سؤال که در سال 1998 چند اسپانسر جذب شجاعی کردید؟ او گفت: “ما یک بودجه جداگانه ندارد برای زنان می دانند که چقدر هزینه آن است.” ما برنامه های خود را ارائه می دهیم و فدراسیون با اسپانسرهای خود پرداخت می کند. البته ، ما در سه نفره حامیان مالی داشتیم ، اما نمی دانم او چقدر بودجه می گرفت. با این حال ، بیشتر تیم های لیگ حمایت مالی داشتند و هزینه های سازمان یا کارخانه ها را پرداخت می کردند.

وی با بیان اینکه زنان بودجه مستقلی ندارند گفت: “از زمانی که فدراسیون آقای طباطبایی منصوب شد ، ممنوعیت حجاب زنان ایرانی برداشته شده است ، و ما توانسته ایم در مکان های بین المللی شرکت کنیم.” پیاده سازی و مردان پیش از این، آن هزینه صرف نیست بودجه فقط برای مردان بود. بنابراین من انتظار داشتم با ارسال بانوان بودجه را افزایش دهم ، اما این طور نشد. ما همچنین با وزارت آموزش و پرورش مشورت کردیم ، اما این اتفاق هنوز نیفتاده است. این وزارتخانه می گوید باید مانند سایر فدراسیون ها با بودجه مشخص عمل کند و برای زنان نیز یکسان است.

در مورد پیشرفت بسکتبال بانوان ، شجاعی گفت: “این امر با امکانات سرعت پیش می رود.” ما با تسهیلات براساس سند راهنمایی در حال پیشروی هستیم. ما انتظار نداریم در کوتاه مدت قهرمان آسیا شویم یا اتفاق خاصی رخ دهد ، اما ما اساساً کار خواهیم کرد و مدیریت خواهیم کرد. بنابراین کلاسهای آموزشی داوری ، مربیگری و کلینیکی را برگزار کردیم ، در همه مقوله ها با هم رقابت کردیم و بر روی دنبال کردن ورزش و استعدادهای اساسی متمرکز شدیم. با این حال ، هر چه ویژگی های بیشتری داشته باشید ، پیشرفت سریع تر خواهد بود.

وی افزود: گامهای خوبی بردیم ؛ باشگاه ما در مسابقات قهرمانی غرب آسیا به نقره دست یافته است ، تیم بانوان در مسابقات قهرمانی غرب آسیا سوم شد ، برنده برنز در جام جهانی شد ، در مسابقات جهانی سوم ماندگار شد و به مقام ششم رسید.

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال بانوان که با برآمدن تاج و تعطیلی مسابقات بسکتبال به پایان رسید ، گفت: این اثر 4 درصد از جمله در المپیک داشته و تا یک سال به تعویق افتاده است. بنابراین زمان لازم است تا بازیکنان به حالت اولیه خود برگردند. البته من کلیپ هایی از نقاط مختلف کشور دریافت می کنم. بازیکنان برای حفظ رابطه مناسب خود به تنهایی تمرین می کنند و این مکان خوبی است.

سرانجام ، شجاعی اظهار داشت: امیدوارم در وهله اول این بحران برطرف شود تا کار خود را شروع کنیم ، یک منبع خدماتی باشیم و جوانان خود را دوباره جمع کنیم.

انتهای پیام


این نوشته از سایت طبق سامانه آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، به همین دلیل مسوولیت انتشارات سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و وب سایت کندوج هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا