مجله علمی و سلامت

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش و پرورش در پیامی از حسن نیت رئیس جمهور و نمایندگان مجلس قدردانی کرد و از همه ذی نفعان بهداشت خواست تا از وزارتخانه در مدیریت کرونا پیروی کنند.

به گزارش کندوج ، به نقل از وبدا ، متن پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

«سلام و درود بر روح پیروزمندانه حضرت امام خمینی (ره) و روح مطهر شهدا در هشت سال دفاع مقدس ، شهدای پاسدار حرم ، شهدای پاسدار سلامت و آرزوی سلامتی و سعادت مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای “

ابتدا لازم می دانم از محبت های رئیس جمهور محترم و همچنین نماینده افتخاری ملت شریف ایران تشکر و صمیمانه تشکر نمایم. وضعیت کنونی جهان و به تبع آن کشور اسلامی ما به دلیل بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، مسئولیت خطیر متخصصان مراقبت های بهداشتی را دوچندان کرده است ، به ویژه آنکه تحریم های ظالمانه استکبار بین المللی و تأثیر آن بر جنبه های مختلف نظام مراقبت های بهداشتی کشور ، مدیریت بیماری ها را با مشکل مواجه می کند. ن. اما تجربیات گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، این واقعیت را نشان می دهد که هر زمان که مردم عزیز ما خواسته اند ، ما به یاری خداوند بر مشکلات بزرگ فائق آمده ایم.

امروز ، در آغاز دولت سیزدهم و تصمیم جدی رئیس جمهور محترم برای حل مشکلات و تأکید بر اینکه بیماری ویروس کرونا قلب در اولویت کشور است ، بدون شک نمی توان در پرتو برکت خداوند متعال و در سایه همدردی و حمایت دولت اسلامی ایران. به عنوان متخصصان مراقبت های بهداشتی ، ما قادر خواهیم بود اقدامات موثری را برای انجام این کار انجام دهیم.

اکنون ، با کمک میزبانان خدا و حمایت همه ذینفعان سلامت ، از جمله عزیزان ما ، و همچنین ارائه دهندگان خدمات در سطوح مختلف ، متخصصان ، مدیران ، معاونین ، سیاست گذاران و سایر ادارات دولتی که به نحوی به سلامت جامعه کمک می کنند ، از امروز اولین گام ها در اجرای طرح پیشنهادی ، با تمرکز بر مدیریت مسئول در سطوح مختلف ، به طور رسمی آغاز شده است.

احداث راه آهن در بخشهای مختلف از جمله مراقبت های بهداشتی که در قالب سیاست سلامت عمومی در سال 1393 به عنوان مهمترین سند سیاستی این بخش توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، ماموریت نظام مراقبت های بهداشتی اعلام شده است. به خوبی تعریف شده است

تأکید می کنم که طی 4 سال آینده ، وزارت بهداشت ، درمان و دارو ، به عنوان حامی سیستم سلامت ، در کوتاه مدت ، اما مدیریت بیماری های عروق ویروس کرونا قلب را تقویت می کند. واکسیناسیون جامعه هدف قبل از 13 فوریه امسال به عنوان خواسته اصلی رئیس جمهور ، به روز رسانی کتابهای پیشگیرانه و جلب حمایت جامعه برای اجرای موفق آنها ، موضوعاتی در زمینه بهداشت ، درمان ، آموزش و تحقیقات پزشکی به نحوی شناخته و مطرح شود برای دستیابی به اهداف برنامه

“مطمئناً این اهداف توسط یک جامعه محترم از متخصصان مراقبت های بهداشتی ، متخصصان ، مدیران و مقامات مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، وظیفه شناس و با انگیزه دنبال می شود.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا