مجله عمومی

مرکز مشاوره آنلاین مامایی «دایه پلاس» رو نمایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، یک مرکز مشاوره آنلاین مامایی با نام “دای پلاس” توسط دانش آموختگان ماما با حمایت مرکز رشد پارک علم و فناوری گلستان راه اندازی شد.

این مرکز مشاوره آنلاین برای مادران باردار و خانواده ها در زمینه های مختلف بارداری ، تغذیه و زنان ارائه می دهد.

مدیر مرکز توسعه علوم و فناوری گلستان در مراسم رونمایی از این رویداد نرم افزاری گفت: فرزند اول همیشه نگران است و این نرم افزار باید به والدین آرامش خاطر دهد و آنها را مطمئن کند که هر زمان می توانند به نگرانی های خود پاسخ دهند.

مهدی عمرانی ، افزود: این سایت خدمات حرفه ای از ماماهای جوان را در اختیار مخاطبان قرار می دهد و در بازار مورد نیاز است.

وی افزود: خوشبختانه صندوق تحقیق و فناوری نیز در گلستان بسیج شده و امکان ارائه تسهیلات ارزان قیمت به شرکت ها و ایده ها نیز وجود دارد.

عمرانی افزود: ما به ویژه در حال مشاهده شرکت های نوپا هستیم و پارک همیشه از شرکت ها در مراکز رشد حمایت کرده است.

هورا منتظری ، بنیانگذار گروه “دای پلاس” ، که متخصص مامایی نیز است ، درباره این مجموعه اظهار داشت: “این ایده در طول روزهای تحصیل ما ایجاد شد و ما آن را به طور جدی ادامه دادیم تا امروز که رسماً آغاز به کار کرد.

وی اظهار داشت: علاوه بر مشاوره آنلاین مامایی ، روانشناس ، متخصص تغذیه و متخصص زنان نیز در این مجموعه حضور خواهند داشت.

منتظری با بیان اینکه مشاور ما 24 ساعته در دسترس است توضیح داد: ممکن است یک زن باردار سریع جواب نگیرد و ما سعی کنیم نگرانی ها و س questionsالات مادران باردار را در کمترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

مهدی غفاری ، رئیس پارک علم و فناوری گلستان نیز گفت: بخش بهداشت بسیار مهم است و کشورها به دنبال بودجه های کلان در بخش بهداشت هستند.

وی با بیان اینکه جهان 3.2 برابر بیشتر از برنامه نظامی برای بخش بهداشت هزینه می کند ، افزود: طبق گزارش های بین المللی ، شرکت های نوپا بیشترین سهم را در بخش بهداشت دارند و توسعه جهان در این بخش بسیار جدی است ؛ ” در ایران همین است و افرادی که جدی می گیرند برنده هستند.

غفاری ، با بیان اینکه باید از همزمانی برخی از رویدادها با ایده استفاده شود ، گفت: “به عنوان مثال ، همیشه با یادگیری الکترونیکی مخالفت داشتیم ، اما پس از تسریع کرونا ، و اکنون به دلیل ترافیک کمتر برای حفظ سلامت ایده ها دسترسی موفقیت آسان تر است.

وی ادامه داد: در زمینه گردشگری سلامت نتایج خوبی کسب کرده ایم و با توجه به تخصص درجه یک و ارزان قیمت ها شاهد رشد در این زمینه هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: حوزه بهداشت بسیار جدی و رو به رشد است و ما باید برنامه ریزی های خود را در این بخش ادامه دهیم.

وی به گروه Daye Plus گفت: “در همین زمان ، اینترنت اشیا (Internet of Things) در جهان در حال رشد است و انتظار می رود 11 تریلیون دلار بیش از گردش مالی خود را جبران کند.” مانند اینکه می توانید با استفاده از ابزار اینترنت اشیا خدمات پزشکی عالی دریافت کرده و آن را به نرم افزار خود متصل کنید.

غفاری خاطرنشان کرد: ایران در دو سال گذشته دومین کشور با رشد اقتصاد دیجیتال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا