مجله ورزشی

مظلوم نمایی نکنید! فقط پرسپولیس حق دارد؟

سرمربی گفت: کسانی که راست می گویند در دقیقه 90 سه امتیاز ما با اشتباه داوری تبدیل به یک امتیاز شد.

به گزارش کندوج، رضا عنایتی، سرمربی هواداران فوتبال در دیدار تدارکاتی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: این بازی برای هر دو تیم حساس است و قطعا بازی بسیار سختی مقابل ذوب آهن داریم چرا که آنها یکی از بازیکنان عمیق هستند. تیم‌های ریشه‌دار و قابل‌شناختی.”

وی ادامه داد: فوتبال و نتایج ما به هم نمی خورد و اگر خدا بخواهد فردا به ذوب آهن گل می زنیم.در این بازی محمد قاضی، داریوش شجاعیان، روح الله باقری و محمد ستاری مصدوم هستند اما خوب هستیم. سایر بازیکنانی که سعی می کنند با قدرت کامل در بازی حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ملی درباره داوری بازی اول تیمشان مقابل پرسپولیس گفت: آنها برای گل دوم تیم ما در بازی اول مقابل پرسپولیس هزینه زیادی می پردازند اما هیچ کدام درباره گل دوم پرسپولیس صحبت نکردند و نشد. اشتباهات حریفمان را ببینیم “سه امتیاز ما با آن گل تبدیل به یک امتیاز شد و نمی دانم چرا در مورد آن صحبت نمی کنند. آیا تیم های دیگر حق ندارند؟ فقط پرسپولیس مشکل داوری دارد؟ همیشه باید حق را بدهیم. آنها که راست می گویند در دقیقه 90 سه امتیاز یک امتیاز شد.

وی افزود: نشان دادن سرکوب کافی است. همه ما در این فوتبال سخت کار می کنیم و دوست داریم موفق شویم. تیمی مثل ما تماشاگر کمتری دارد اما حقش ضایع نمی شود. لطفا تظاهر به مظلومیت نکنید و کار خود را انجام دهید. من دیگر نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم و امیدوارم همه حق دوام داشته باشند.

دیدار تیم های ذوب آهن و همادر فردا (چهارشنبه) از ساعت 15:00 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا