مجله علمی و سلامت

نتیجه تست منفی کرونا یا گواهی واکسیناسیون کامل؛ شرط ورود به ارمنستان

سفارت کشورمان در ارمنستان قوانین جدیدی را برای ورود به کشور منتشر کرده است که وزارت بهداشت در ایروان طی بیانیه ای اعلام کرد.

به گزارش کندوج ، سفارت ما در ایروان در بیانیه ای اعلام کرد که وزارت بهداشت ارمنستان قوانین جدید ورود به کشور از طریق مرزها و مرزها را به شرح زیر اعلام کرده است:

هنگام ورود به ارمنستان ، گردشگر باید یکی از دو سند زیر را داشته باشد ، یا نتیجه منفی بیماری عروق کرونا باشد که بیش از 72 ساعت از آن نگذشته است ، یا گواهی واکسیناسیون کامل علیه بیماری کووید. اگر واکسن استفاده شده یک دوز باشد ، باید حداقل در 28 روز پس از واکسیناسیون و در صورت تزریق واکسن در چند دوز ، حداقل 14 روز پس از آخرین دوز ، در گواهی واکسیناسیون ذکر شود.

کودکان تا یک سال (11 ماه و 29 روز) نیازی به آزمایش منفی یا گواهی واکسن ندارند.

در صورت عدم ارائه گواهینامه ، فرد باید از نظر تاج در مراکز مستقر در پستهای مرزی یا فرودگاهها مورد آزمایش قرار گیرد و قرنطینه شود تا نتیجه منفی آزمایش حاصل شود. نتیجه آزمایش در سیستم مسلح ثبت شده و ظرف 48 ساعت برای شخص قابل دسترسی است. اگر آزمایش منفی باشد ، فرد از قرنطینه آزاد می شود.

گواهی آزمون تاج باید به زبان ارمنی ، روسی یا انگلیسی باشد و اطلاعات مربوط به مرکز آزمون و مشخصات ناظر مرکز ، نام شخص ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد (روز ، ماه و سال) ، نتیجه آزمون و تاریخ نمونه گیری باید توسط مدیر مرکز آزمون امضا و آنلاین شود.

گواهی واکسن به زبان ارمنی ، انگلیسی یا روسی و فرم حاوی نام افسر واکسیناسیون ، نام و نام خانوادگی شخصی است که واکسن را دریافت کرده است ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، عنوان واکسن ، شماره سریال و تاریخ دریافت. از هر دوز باید توسط مدیر مرکز آزمون امضا شود و آنلاین آن با آنلاین مرکز مذکور باشد و ممکن است حاوی یک کد (QR) باشد که در آن اطلاعات مربوط به گواهی های واکسیناسیون را می توان دریافت کرد.

گواهی ارائه شده توسط مسافر باید بر اساس متقابل توسط دستگاه صالح جمهوری ارمنستان تأیید شود. همچنین فرد می تواند گواهینامه واکسن را از طریق نرم افزار تلفن همراه ارسال کند یا آن را از روی تلفن همراه روی کاغذ چاپ و ارسال کند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا