مجله عمومی

هجوم کرونا و رنگ زرد شهرستان گناوه/ ویروس جهش‌یافته در همسایگی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری بیشتر ، گروه استانها ، عصمت اسماعیلی: بیش از یک سال از شیوع ویروس ویروس کرونا می گذرد و در این مدت اقدام به مبارزه با همه جوامع بشری کرده است.

از زمان ابتلا به این ویروس تاکنون ، متخصصان بهداشت عمومی همیشه پیروی از دستورالعمل های بهداشتی را مد نظر قرار داده اند و در حقیقت مقابله با عفونت آن و اقدامات مقامات را در سطوح مختلف با توجه به شدت یا کاهش شیوع این ویروس توصیه کرده اند. تایید شده است.

به دنبال کاهش تعداد بیماران و مرگ و میرهای ناشی از بیماری ویروس کرونا قلب و تغییر رنگ شهر گناوه به رنگ آبی کوچک (کم خطر) ، توجه به دستورالعمل های بهداشتی و قوانین بهداشت به تدریج کمرنگ شد.

پس از اعمال محدودیت ها ، مقادیر بسته شده و تردد در خیابان های شهر و جاده های دسترسی در ماه نوامبر و دسامبر محدود شد ، اپیدمی تاج در این شهر ، مانند بسیاری از مناطق دیگر کشور ، کاهش یافت تا اینکه عروق ویروس کرونا زرد دوباره ظاهر شد و دوباره. وی نسبت به خطر هشدار داد.

با کاهش تعداد مرگ و میرها و تغییر رنگ شهر به آبی ، بسیاری از مردم بر این باورند که تاج تمام شده است ، همانطور که خطر تاج به پایان رسیده است و نیازی به رعایت پروتکل ها ، فاصله اجتماعی و ماسک نیست ، در حالی که خطر ایجاد می شود ویروس. مرگ هنوز وجود دارد.

طبق آخرین رنگ آمیزی اعلام شده توسط ستاد ضد کنترل کرونا ، شهر گناوه در وضعیت زردی قرار دارد که کرونا را به این شهر هشدار می دهد.

بیماری عروق ویروس کرونا قلب یک هشدار بسیار جدی است که نباید همزمان با خطر تاجگذاری و نگران شدن هزاران انسان به این ویروس کشنده هر روز نادیده گرفته شود.

از طرف دیگر علی رغم هشدارهای کارشناسان بهداشت در مورد خطر تاجگذاری مجدد و عفونت برخی از هموطنان با تاجگذاری جهش یافته در انگلیس و احتمال ایجاد موج چهارم ، حضور گردشگران از مناطق مختلف کشور به ویژه در تعطیلات آخر هفته برای این شهر می تواند بسیار خطرناک باشد.

عدم رعایت قوانین بهداشتی ، مسافران ساحل و بازار ، سرگرمی و لباسهای مجلسی ، مراسم عزاداری و عروسی و حالت عادی عمومی دلایل مهم افزایش بیماری ویروس کرونا قلب است که همه باید در نظر بگیرند.

علی رغم اعلام ممنوعیت ورود گردشگران خارجی به منطقه و محدودیت مقر مقررات کرونا در برابر کرونا در محدودیت های آخر هفته ، گردشگران در بازار و مراکز خرید و سواحل این بندر حضور دارند.

بیشتر گردشگرانی که به این بندر سفر می کنند از مناطق همسایه جایی که شهرها در ایالت سرخ کرون هستند هستند و بدون رعایت بهداشت و ماسک در مکانهای عمومی شهر حضور دارند.

با توجه به نزدیک شدن به سال نو و به ویژه تعطیلات در نوروز ، حضور گردشگران در این شهر وضعیت تاج را به سمت وضعیت مهم قرمز به ارمغان می آورد.

با نزدیک شدن به زمان نوروز ، نگرانی ها در مورد افزایش تعداد مقامات و متخصصان در نوروز بار دیگر و آغاز موج جدیدی از تاجگذاری افزایش یافته است.

این گزارش ها در مورد نرخ بالای تاج انگلیس با سرعت زیاد در کشور و استان های همجوار افزایش می یابد.

همه ما باید بدانیم که در شرایط فعلی ، کوچکترین بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی به معنای به خطر انداختن جان ، خانواده ، همشهریان و هموطنان و تکرار تجربه تلخ تعطیلات اجباری ، از دست دادن تجارت ، معیشت ، زندگی و سایر موارد است. و در شرایط حساس فعلی بثورات تاج باید از رفتارهای پرخطر پرهیز شود.

استفاده از ماسک در بازارها و مکانهای شلوغ ، پرهیز از اجتماعات و اجتماعات از جمله عروسی و عزاداری و پرهیز از مسافرتهای غیرضروری در حالی که با عود ویروس ویروس کرونا روبرو هستید ، ضروری است و خطر عفونت و انتشار ویروس باید جدی باشد. گرفت.

خطر نزدیک است

معاون بهداشتی دانشکده پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه مناطق مختلف به ویروس کرون انگلیس آلوده شده اند ، افزود: این نوع ویروس بیشتر افراد در گروه های سنی پایین را آلوده می کند و جای نگرانی است.

عبدالمحمد خواجهیان ادامه داد: با توجه به درگیر شدن استان خوزستان در این ویروس و منطقه بوشهر در این استان ، باید مراقبت شود تا هیچ بیماری همه گیری در استان وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر جلوگیری از جلسات و عزاداری ، افزود: تا 70 تا 80 درصد مردم در امنیت نباشند ، زنجیره انتقال بیماری نمی تواند کاهش یابد.

خواجهیان تأکید کرد که اگر دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود ، شاهد پیچیده تر شدن وضعیت کرونا خواهیم بود: در منطقه بوشهر ، شاهد کاهش انطباق با قوانین بهداشتی ، همچنین تجمع مسافران و ماسک زدن در شهرهای ساحلی نخواهیم بود. .

دسترسی به بسته شدن گناوه

فرماندار گناوه در گفتگو با رسانه ها ، به بسته بودن ورودی گناوه از ضلع شمالی شهر اشاره كرد و گفت: این شهر با ورود گردشگران و گردشگران بی شماری از جمله در بازار و ساحل ، در آستانه نوروز به دلیل موقعیت مناسب و شرایط آب و هوایی. “که نگران کننده بود و تصمیم گرفته شد ورودی شهر از شمال بسته شود.

غلامرضا مهرجو گفت: “به منظور محافظت از سلامت شهروندان و به دلیل شیوع ویروس کرون جهش یافته در استان های مجاور از جمله خوزستان ، ورودی شهر از ایستگاه امداد جاده بینک مسدود شده و گردشگران از خارج از کشور هستند. اجازه ورود داده نمی شود. “

فرماندار ژنو افزود: در صورت نظارت بر خودروهایی که بومی شهرها و روستاهای این شهرستان نیستند ، قانون اعمال می شود.

وی گفت: ما انتظار داریم ساكنان این شهر كه از زمان شیوع بیماری عروق كرونر قلب نزدیك ترین كار را با بخش معالجه و دولت داشته اند ، مراقبت های جدی را از اقدامات بهداشتی از جمله ماسك و فاصله اجتماعی ادامه دهند.

مراقبت را افزایش دهید

روز بزرگ روز جمعه ، گرچه از تلاش متخصصان بهداشت تشکر و تشکر کرد ، اظهار داشت: اکنون با آستانه بهار و ورود گردشگران به آخر هفته ها به شهر ژنو ، احتمال افزایش بیماری عروق ویروس کرونا قلب در این شهر زیاد است و از این نظر اقدامات جدی باید انجام شود.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: سهل انگاری و عدم رعایت قوانین بهداشتی فشار مضاعفی را بر کارکنان بهداشتی وارد می کند و منابع انسانی را ضعیف می کند که به دلیل شرایط تحریم برای کشور ما خطرناک است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به نزدیک بودن تعطیلات در نوروز اظهار داشت: رفاه حال مردم ضروری است و از طرف دیگر برای نجات جان شهروندان نیز ضروری است ، بنابراین مسئولان باید برنامه ریزی کنند تا شرایط بهداشتی را دنبال کنند و زندگی شهروندان و کارکنان بهداشتی “باید توجه ویژه ای به معیشت و اوضاع اقتصادی شهروندان داده شود و در تصمیم گیری های آنها ضررهای ناشی از تعطیلی شرکت های طبقات مختلف لحاظ شود.

وی افزود: در تحریم ها و آزمایش تاج گذاری ، مردم ایران واقعاً خوش درخشیدند و رهبری متهم انقلاب ، با همکاری مقامات ، خردمندانه کشور را در بدترین شرایط ممکن هدایت کردند.

آنچه ضروری به نظر می رسد همکاری مردم و مسئولان است که با هم می توانند از انتقاد مجدد اوضاع جلوگیری کنند و همه ما باید با احساس مسئولیت در کنار هم در برابر دشمن ناشناخته نقش داشته باشیم تا شرایط سخت تری را در کشور و شهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا