مجله ورزشی

پیام مهمی برای مردم دارم

دفتر:

دراگان اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی در ارزیابی خود از اردوی تیم ملی در ماه اکتبر گفت: از بین همه بازیکنان ، تکنسین ها ، تیم پزشکی ، پشتیبانی ، تقسیم تیم ملی و همه کسانی که به دلیل رفتار حرفه ای خود در این اردو با تیم ملی فوتبال ایران بودند. من از آنها در ارتشهای ایران ، ازبکستان و ترکیه تشکر می کنم. من همچنین می خواهم از دبیرکل ارتش ترکیه برای تشویق ما تشکر کنم. به نظر من این اردوهای آموزشی بسیار موفقیت آمیز بود. حتی بازی که با مالی لغو شد و غیرقابل کنترل بود ، عملکرد اردو را کاهش نداد.

وی ادامه داد: قبل از هر چیز باید به فضای غیرمعمول تیم اشاره کنم. یکی از اهداف اصلی من انتقال انرژی مثبت به تیم بود. بسیار خوشحالم که در چنین محیطی کار می کنم. اول از همه ، اردو فرصتی را برای شناخت بیشتر یکدیگر و ایجاد یک دوستی فراهم کرد و بازیکنان ایده ها و روش کار من را بهتر شناختند.

سرمربی تیم ملی گفت: “علاوه بر این ، من از وضعیت بازیکنان بهتر مطلع شدم.” ما علاوه بر بازی تدارکاتی با ازبکستان و تمرینات ، جلساتی را برای تماشای فیلم ها و فیلم های تاکتیکی و تجزیه و تحلیل افراد و گروه ها برگزار کردیم. تمام تلاش ما این بود که از وقت خود نهایت استفاده را ببریم. در پایان ، من می خواهم از متخصصان مراقبت های بهداشتی بخاطر تلاش هایشان برای نظارت دقیق بر سلامت اعضای تیم تا آخرین روز با انجام معاینات تاجگذاری مداوم ، تشکر کنم. به نظر من ، این اردوهای آموزشی زمینه را برای آینده ای موفق فراهم کرده است.

اسکوچیچ گفت: “من همچنین یک پیام مهم برای عموم دارم که لیست اعلام شده لیست نهایی نیست.” این لیست متغیر است ، به این معنی که ما همیشه آماده ارائه هر بازیکنی هستیم که بتواند به سطح استاندارد تیم ملی برسد. ذهن من به آینده است و در حال حاضر به اردوی بعدی آموزش فکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا