مجله فرهنگ

۳ اثر هنری برای مردم ایران در قرنطینه خانگی

آواد آواد بختیاری ، اسرافیل شیرچی و کاوه اخوین سه هنرمند هستند که این روزها سه اثر هنری را به مردم ارائه داده اند و از آنها می خواهد که از مبارزه با کورونا دست نکشند و از اصول بهداشتی پیروی نکنند.

به گزارش کندوج ، ارواداد بختیار ، اسرافیل شیرچی و کاوه اخوین که به این رصدخانه پیوستند ابراز امیدواری کردند که با هم بتوانیم با انتشار سه اثر هنری با عنوان “ما هنوز در خانه هستیم” Korona را شکست دهیم.

جنبش “ناظر” از حدود دو ماه پیش با شعار “هنوز در خانه بمانید” با پخش شدن تاج ویروس در کشور آغاز شد و طی آن گروهی از هنرمندان از موضوعات مختلف درباره شرایط قرنطینه و هشدار نسبت به شیوع آن به مردم اطلاع دادند. آنها coronavirus را تحمل می کنند ، تولید و توزیع آثار هنری.

در زیر می توانید آثار این سه هنرمند را مشاهده کنید.

پرونده جاواد بختیاری

جاواد بختیاری وی یکی از مشهورترین نقاشان ایرانی است که علاوه بر این هنر و تحصیل نقاشی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران ، دارای مدرک دکترای تاریخ هنر از کالیفرنیا است. وی با وجود تحصیل در نقاشی ، او تحسین کرد که اثر هنری نستعلیق ، وارد این رشته شد و موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد در هنر نستعلی شد. نقاشی ها و نقاشی های وی طی چند دهه اخیر بسیار محبوب بوده است.

پرونده اسرافیل شیرچی

اسرافیل شیرچیاین هنرمند در گذشته با سخنرانی های ناامید کننده از مردم خواست تا در خانه بمانند. این هنرمند همچنین عبارات “کنار ما” را برای هنر ، زیبایی شناسی و افرادی که این روزها در قرنطینه سختی می کنند ، ترسیم کرد.

شیرچین فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و دارای عنوان استاد خوشنویسی و زیبایی شناسی در انجمن زیبایی شناسی ایران است. وی تاکنون نمایشگاه های مختلفی را در نمایشگاه های داخلی و خارجی برپا کرده است.

پرونده کاوه اخوین

کاوه اخوین ، این هنرمند نقاش است که با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی به سبک مدرن می نویسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا