مجله ورزشی

گل‌محمدی فاتح دوئل با تارتار/ پرسپولیس مدعیان را تنها نگذاشت

به گزارش کندوج؛ در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد اصفهان از ورزشگاه آزادی برای این کار به میدان رفتند بازی این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید یحیی گل محمدی در دوئل با مهدی تارتار پیروز می شود و سرخ ها به امتیاز 22 می رسند.

در دقیقه 9، محمد شریفی یک ضربه آزاد روی محوطه جریمه ارسال کرد. دو دقیقه بعد محمد سلطانی آنلاین ضربه را پاسخ داد که حامد لک بدون مشکل توپ را گرفت. در دقیقه 32، عیسی آل کثیر یک ضربه آزاد روی محوطه جریمهی حریف میفرستد. در دقیقه 36، جلال حسینی از ذوب آهن فضایی در سمت چپ خط دفاعی تیم میهمان پیدا کرد اما ضربش به راحتی توسط دروازه بان مهار شد. اتفاقی دیگر تا نیمه اول رخ نداد قرعه کشی بی حد و مرز برای به پایان رساندن.

500

نیمه دوم همزمان با شروع هجومی پرسپولیس مطابق انتظار بود اما باز هم دفاع فشرده اصفهانی مانع از ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه این تیم شد. بازی پیشروانه میلاد سرلک و فضای بیشتر سیامک نعمتی در پست هافبک راست کمک کرد تا بیشتر فصل در نیمه دوم برای ذوب آهن سپری شود. هافبک پرسپولیس در دقیقه 55 سعی کرد یک گل برای ذوب آهن به ارمغان بیاورد، اما آرمان قاسمی با مهار توپ، توپ را به بیرون فرستاد.

بازی قوی و دفاع های متعدد منجر شد گل سرخ تصمیمات تهاجمی بگیرید و مهدی شیری و محمد شریفی را از زمین خارج کنید و مهدی ترابی و احسان پهلوان را وارد زمین کنید. بر اثر اشتباه مدافع چپ در دقیقهی 60 بازی، Vahid Amiri فرصت پیدا میکنه که دروازبان تیم میزبان رو پشت سر بگذاره و یک گل دیگه برای تیم میهمان اضافه میکنه. مهدی تارتار ذوب آهن علیرغم گلزنی تا میلاد جهانی جلوی این دسته را نگرفت زمین جانشین او مسعود ابراهیم زاده بود. فشار روی ذوب آهن پس از این گل بیشتر شد تا حسینی نیز تحت فشار روحی و روانی قرار گرفت و مانند محمد شریفی به دلیل اعتراض از داور کارت زرد گرفت. حملات گسترده ذوب آهن ادامه داشت تا اینکه ضربه این هافبک سرکش در دقیقه 73 با واکنش فوق العاده حامد لک به بیرون رفت.

مارک محمدی وارد زمین شد، علی شجاعی باید بازی را ترک می کرد. جهت گیری جدید یحیی باعث شد تا عیسی آل کثیر در دقیقه 85 توپ را بگیرد و چرخش او روی محوطه جریمه خطای دفاعی را به دنبال داشت و سیدعلی داور مسابقه یک پنالتی را برای قرمزپوشان اعلام کرد. مهدی ترابی نیز در دقیقه 88 پشت توپ ایستاد و آن را به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد. در انتقال این 3 امتیاز ارزشمند به حساب پرسپولیس اتفاق خاصی نیفتاد.

قاضی: نهال سیدلی

گروه پرسپولیس تهران: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری (57- مهدی ترابی)، علی شجاعی (77- رضا اسدی)، محمد شریفی (57- احسان پهلوان)، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر (1 + 90- مهدی عبدی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب فولاد اصفهان: پارسا جعفری، امیرحسین صدقی (82- سینا اسدبیگی)، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی آنلاین، رضا خالقی فر (73- علی خدادادی)، میلاد جهانی (62- مسعود ابراهیم زادسمی و ارجا). محمد

سرمربی: مهدی تارتار

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا