مجله حوادث

دستگیری عامل قتل خانوادگی در کمتر از ۶ ساعت در تاکستان

کندوج/ قزوین فرمانده انتظامی منطقه از دستگیری عامل این قتل خانوادگی که سه قتل و یک نفر مجروح شده بود، ظرف 6 ساعت پس از عملیات ضربتی پلیس در استان قزوین دستگیر شد.

سردار علی ابراهیمی گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری مسلحانه در شهرستان «ضیاء آباد» شهرستان تاکستان، بلافاصله عوامل ضیاءآباد به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی افزود: پس از حضور ماموران پلیس، مقرر شد ضارب با اسلحه ساچمه زنی به سمت یکی از شهروندان شلیک کند و پس از مجروح کردن وی از محل متواری شود که بلافاصله فرد مجروح مجروح شد. وی به مرکز بهداشت منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ناحیه قزوین ادامه داد: ضارب پس از اولین عملیات خود بلافاصله به سراغ پدر همسرش رفته و با شلیک گلوله همسر و پدر و مادر خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده و با توجه به وخیم بودن موضوع، بلافاصله کارگروه در جریان قرار گرفت. به همراه پلیس در تاکستان به محل قتل رسانده و تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل آغاز کردند.

وی ادامه داد: پلیس با بررسی های محل در محل و با استفاده از روش های پلیسی مخفیگاه قاتل را در یکی از پارک های ضیاء آباد در کمتر از 6 ساعت کشف و به صورت غافلگیرانه و پرخاشگرانه دستگیر کرد.

این افسر پلیس خاطرنشان کرد: جسد متوفی تحویل عوامل فاطمه بهشت ​​و ضارب به اداره مخفی تاکستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا