مجله علمی و سلامت

پروازهای آزمایشی ایرفرانس-کی ال ام برای حمل واکسن کرونا

Air France-KLM Holding از جمله شرکت های هواپیمایی است که برای چالش حمل میلیون ها دوز واکسن Covid 19 که باید در دمای ویژه ذخیره شود ، آماده می شود.

به گزارش کندوج ، واکسن های تولید شده توسط Pfizer و Moderna که اخیراً موفقیت آمیز بوده اند ، هنوز تاییدیه قانونی نهایی را دریافت نکرده اند ، اما داروسازان ، حامل ها و حامل های آنها حمل واکسن Covid 19 را فعال کرده اند. منتظر چراغ سبز نباشید.

Air France-KLM که دهه ها تجربه حمل دارو و واکسن در شرایط کنترل دما دارد ، برای پروازهای آزمایشی در چند روز آینده آماده حمل محموله های واکسن تقلبی از مرکز KLM در شیفول آمستردام است.

به دلیل شرایط خاصی که باید واکسن Pfizer و Moderna در آن نگهداری شود – واکسن ها باید در دمای منفی 80 درجه سانتیگراد و منفی 20 درجه سانتیگراد ذخیره شوند – وظیفه حمل واکسن ها پیچیده است.

کریستوفر بوشه ، مدیر ارشد حمل و نقل ایرفرانس ، با اشاره به مقدار زیادی از واکسن هایی که در سراسر جهان توزیع می شود ، گفت: “این یک چالش بزرگ سازمانی خواهد بود و مشکل دیگر کنترل دما است.”

برنامه ریزی و آماده سازی واکسن Covid 19 در حالی انجام می شود که مسافرت هوایی جهانی محدود شده و شرکت های هواپیمایی هشدار داده اند که محدودیت سفر باعث حمل و نقل واکسن ها در حدود 45٪ از حمل و نقل می شود. دنیا با هواپیماهای مسافربری منتقل می شود.

به گزارش رویترز ، فلورنت گرند ، رئیس بخش دارویی ایرفرانس و KLM گفت: بعید است كه این شركت برای حمل واكسن Covid 19 هواپیماهای زمینی را بازگرداند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا