مجله ورزشی

گذری بر کارنامه «رویداد عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ جنوبی

خبرگزاری گروه استانی آنا; رویداد ملی در سطح دو دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی است تا تیم هایی که به این رویداد می روند تا ایده های فنی و محصولات مرتبط با دانش خود را برای بزرگترین صنایع کشور، صندوق های سرمایه گذاری، لپ تاپ های شخصی و صندوق تحقیقات و فناوری دانشگاه ارائه کنند. . برای جذب تسهیلات و سرمایه گذاری

دومین رویداد ملی به مدت چهار روز از 8 تا 11 خرداد 1401 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران و بخشی از فعالیت های 40 ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف آموزشی منابع انسانی، فرهنگی برگزار شد. ، اقتصاد، علوم پزشکی و علوم طبیعی مهندسی، علوم انسانی و … ارائه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

رویداد ملی گام دوم; فرصت های سرمایه گذاری و پشتیبانی فنی

27 تیم دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری در رویداد عصر امید شرکت می کنند

دانشگاه آزاد جهرم در «رویداد عصر امید» در چه گروه هایی شرکت می کند؟

دانشگاه آزاد سمنان در گام دوم میزبان رویداد «لمس فناوری» است


اوایل آبان 1400 روح الله دهقانی معاون تحقیق و تفحص، فناوری و نوآوری در آستانه چهلمین سال تاسیس دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری رویداد ملی با عنوان «گام دوم» خبر داد و این پیشنهاد در جلسه شورای دانشگاه در آذرماه 1400 ارائه و به تصویب اعضا رسید. در سراسر کشور اعلام شد که همه باید به صورت یکسان برای این رویداد مهم آماده شوند.

خبرنگار خبرگزاری آنا در سلسله گزارش ها و مصاحبه های خود به بررسی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در استان های کشور برای حضور در این مراسم پرداخته است. در این شماره گفت و گو با سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی را می خوانیم.

مسئول برگزاری مرحله دوم دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا، با تاکید بر اینکه رویداد گام دوم (عصر امید) تحولی اساسی در آینده دانشگاه. زیرا در این فرآیند جایگاه علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح ملی و بین المللی ارتقاء می یابد.

وی درباره ظرفیت و برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی برای حضور در مرحله دوم این رویداد اظهار کرد: دانشگاه خراسان جنوبی بر همکاری همه دانشکده های واحدهای دانشگاهی در این ستاد و روند اطلاع رسانی تاکید شد. تبلیغات و ارتباط با محققان، فرهیختگان و جوانان خلاق و مستعد آغاز شد و ایده برگزاری این رویداد به سرعت مورد استقبال قرار گرفت.

حضور موفق و منظم در رویداد گام دوم که باعث افزایش کارایی دانشگاه در فضای اجتماعی می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد دومین دوره 40 ساله خود را آغاز کند که با تلاش دکتر ولایتی، دکتر. طهرانچی و اساتید ارشد در سال های اخیر در حال اجرا بوده اند. مسیر کارآمدی و تعالی و سیاست گذاری در سند تحول و تعالی این دانشگاه پنج سال پیش، این موسسه علمی تدوین و برگزاری رویداد بزرگ امید دانشگاه زمینه را برای درخشش بیشتر دانشگاه ایجاد کرده است. در سطح ملی و بین المللی. قدرت حضور آن در سطح بین المللی معادل با کیفیت ترین و برجسته ترین دانشگاه های دنیاست.

هاشمی در پاسخ به این سوال که در مجموع (حوزه) و به ویژه واحدهای دانشگاهی منطقه با چند گروه و زیرساخت های پژوهشی، ایده و استارت آپ، شرکت های فناور و خلاق و … در رویداد گام دوم دانشگاه؟ وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف این رویداد معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه است که دانشگاه آزاد اسلامی در بیرجند و استان خراسان جنوبی به دنبال ارائه توانمندی های منحصر به فرد خود به دانشگاهیان، جامعه و جامعه تجاری است. حضور کارآمد و منظم.» در این صورت گام دوم باعث افزایش کارایی در فضای اجتماعی می شود.

مسئول رویدادهای ردیف دوم دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی افزود: از بین 130 ایده و استارت آپی که در فراخوان استان خراسان جنوبی شرکت کردند، 20 ایده انتخاب شدند.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به وجود سه آزمایشگاه و زیرساخت و 10 گروه و هسته تحقیقاتی مرتبط با مراکز تحقیقاتی بتن و کشاورزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند گفت: هشت شرکت فناوری خلاق از این دانشگاه حضور خواهند داشت. رویداد مرحله دوم .

هاشمی از حضور 22 گروه اصلی از دانشگاه آزاد خراسان جنوبی در مراسم عصر امید با صدور حکم نهایی خبر داد. جایگاه علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه قطعا در سطح ملی و بین المللی ارائه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

اطلاع از حضور دانشگاه آزاد استهبان در رویداد عصر امید

92 گروه از دانشگاه آزاد اردبیل تا رویداد کشوری عصر امید

دانشگاه آزاد همدان با ۴۶ تیم راهگشای رویداد عصر امید است

95 برگزیده استان یزد برای دوره امید دانشگاه آزاد اسلامی


وی در پاسخ به این سوال که در راستای تحقق شعار سال با عنوان «تولید دانش بنیان اشتغالزا» و تاکید طهرانچی باید از توانمندی ها استفاده کند و بر اساس این شعار برنامه ها را اجرا کند، توانمندی های استان خود را با محوریت حل مشکلات منطقه چگونه متصور هستید؟ دانشگاه کارآفرینی.

هاشمی با اشاره به تلاش گسترده دانش پژوهان دانشگاه آزاد اسلامی در بیرجند و خراسان جنوبی در زمینه توسعه بذر ابرها، راه اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و کاشت چندین هکتار مزرعه زعفران و عناب، بتن ریزی می گوید. مرکز تحقیقات فناوری و یک مرکز تحقیقاتی، حوزه های اجتماعی و اقتصادی در دوره پنجاه ساله پیش رو.

طلاق / 4117/4062 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا