مجله حوادث

امسال هلال احمر ایران ۱۰۰ ساله می‌شود / در همه شرایط سخت کنار مردم هستیم

رئیس هلال احمر و جمعی از مدیران کشور در دیدار با رئیس قوه قضائیه پس از ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات هلال احمر در حوادث اخیر امدادگران، نجاتگران و جوانان هلال احمر در نوروز، دارای پایه فعالیت های برجسته فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر است.

به گزارش کندوج و به نقل از پایگاه خبری هلال احمر، در این جلسه رئیس هلال احمر خدمت صادقانه و بی منت را از اصول امدادرسانی دانست و گفت: ضمن دریافت خدمات به مردم سراسر کشور خدمات رسانی می کنند. هزینه کمی دارند و بیمه نیستند.

دکتر. پیرحسین کولیوند با تاکید بر حضور فعال جوانان و داوطلبان در طرح های مقابله با بیماری عروق ویروس کرونا، یادآور شد: هلال احمر در زمینه واردات واکسن، همکاری با وزارت بهداشت در اجرای واکسیناسیون عمومی، غربالگری گردشگران در گذرگاه های مرزی و اجرای برنامه ریزی. شهید حاج قاسم سلیمانی بازی جسورانه و ماندگار.

وی با تاکید بر ارج نهادن به فعالیت های هلال احمر همزمان با گذشت 100 سال از تاسیس این نهاد مردمی، گفت: امسال هلال احمر ایرلند 100 ساله می شود و مفتخریم که از این بابت سپاسگزار باشیم. ما در طول تاریخ توانسته ایم به خود اجازه دهیم که در تمام لحظات سخت و حساس، در کنار هموطنانمان در ایران، به عنوان خاص حکومت و منجی مردم، به اسلام افتخار کنیم.

کولیوند با اشاره به اعطای جایزه هنری دیویسون به هلال احمر گفت: یکی از جوایز افتخاری هلال احمر در جمهوری اسلامی ایران اهدای جایزه هنری دیویسون برای کارهای برجسته اخیر فدراسیون بین المللی است. صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا