کسب و کار ایرانیمجله علمی و سلامت

عوارض دمنوش لاغری نیوشا

اگه از کاربران عادی شبکه های اجتماعی هستید، به احتمال زیاد با وبلاگ هایی برخورد کردید که در مورد نوشیدنی های لاغری صحبت میکنن. امروزه این نوع وبلاگ ها طرفداران زیادی پیدا کردن. حتی برخی از مشتریان بازخورد میدن و عکس‌های قبل و بعد ارسال میکنن که نشون بدن که این نوشیدنی های لاغری در کوتاه‌ترین زمان معجزه میکنه. چیزی که افراد رو جذب نوشیدنی ها کرده، طبیعی بودن آنهاست.در حالی که این طور نیست! در این مقاله به طور کامل در مورد مواد تشکیل دهنده آنها و همچنین عوارض مصرف زیاد دمنوش میوه ای قاشقی دکتر بیز میپردازیم. دمنوش‌های لاغری که برای هر شخصی تجویز می‌شود متناسب با مزاج و غلبه مزاجی آن شخص است. به طور مثال در شخصی که بلغمی است و غلبه بلغم دارد، دمنوش‌های مناسب برای رفع غلبه بلغم داده می‌شود.

اما اگر دمنوش های نیوشا را برای تنوع در طعم نوشیدنی اتان استفاده می کنید جای نگرانی نیست؛ احتمال بروز عوارض دمنوش نیوشا با چند بار مصرف محدود بسیار بسیار ناچیز است. هزاران ساله که مردم در تلاش بودن تا بدن خودشون رو از سموم خلاص کنن. از این رو یه سری روش های سم زدایی مثل خون ریزی، عرق کردن، روزه گرفتن و نوشیدن آنها در برنامه ی زندگی شون قرار دادن. این شیوه ها حتی تا اوایل قرن بیستم به عنوان درمان های پزشکی مورد استفاده قرار میگرفت. در حال حاضر نوشیدن دمنوش های سم زدا برای افرادی که میخوان سریع لاغری بشن، به شدت رواج پیدا کرده. ممکنه افراد مشهوری رو دیده باشید که با رژیم دمنوش لاغر شدن.

اما نکته ای که وجود داره اینه که دمنوش های لاغری حاوی داروهای خطرناک و مواد شیمیایی هستن که روی بسته بندی آنها تبلیغ نشده است و توسط سازمان غذا و دارو بارها از عوارض مصرف زیاد دمنوش لاغری هشدار داده شده. برخی از دمنوش های خطرناک ، حاوی مواد اضافی مثل گیاه سنا، کافیئن، داروها و مواد شیمیایی غیر قانونی مثل افدرا هستن. در واقع ترکیبات موجود در دمنوش لاغری به گونه ای طراحی شدن که به شما انرژی بدن و حتی ممکنه بعد از خوردن شون با عجله به توالت برید. پس چیزی که از دست میدید آب بدنه نه سموم. از عوارض مصرف زیاد دمنوش لاغری میتوان به حمله قلبی، سکته های مغزی، تشنج و مرگ اشاره کرد. به طور مثال یکی از عوارض دمنوش لاغری ۵۰۴۰ ، کاهش فشار خون هست.

در پاسخ به این عزیزان باید عرض کنم که ، اگه دمنوش شاتره برای کبد چرب رو زیر نظر یکی از مشاورین شرکت نیوشا تهیه می کنید جای نگرانی نیست . چون در مشاوره ای که با شما انجام میدیم . تمام آیتم های مورد نیاز بررسی میشه اینکه مصرف خودسرانه حتی داروهای گیاهی میتونه عوارضی رو برای بدن داشته باشه به هیچ وجه رد نمی کنیم  ! به عنوان مثال عرض می کنم : اگه کسی فشار خون بالا داشته باشه و در پکش دمنوشی گذاشته بشه که در افزایش فشار خون موثر باشه این جزء عوارض این دمنوش برای این شخص خواهد بود . اما اگه شخصی مشکل افت فشار خون داشته باشه اتفاقا با مصرف همین دمنوش میتونه به تعادل فشار خون برسه و احساس سرحالی و سلامتی داشته باشه !

پس دمنوش ها به خودی خود عوارضی ندارند اما در اثر مصرف خودسرانه یا مشاوره ناصحیح میتونه عوارضی داشته باشه ! در هیچ وب سایت و خبر گزاری معتبری در مورد عوارض دمنوش نیوشا صحبت نشده است و باید خیال مصرف کنندگان کاملا راحت باشد این بدین معنی است که دمنوش های نیوشا هیچ گونه عوارضی ندارند. بررسی نظرات مصرف کنندگان دمنوش نیوشا یکی از راههای بسیار مهمی ست که در به دست آوردن نتیجه از لحاظ عوارض و مضرات دمنوش نیوشا در نیوشانوش فراهم گردیده است. عوارض دمنوش نیوشا بر سلامت !؟ محصولات نیوشا مخلوطی از چای ها، گیاهان و ادویه های طبیعی سنتی ایران هستند و در رده نوشیدنی های سلامت طبقه بندی می شوند.

تمام محصولات شرکت دارای گواهی بهداشت هستند و اطلاعات مربوط به آن بر روی تمام محصولات درج شده است محصولات این شرکت فاقد ترکیباتی مانند گندم، چاودار و جو دو سر است، به همین دلیل فاقد گلوتن می باشد. بیشتر چای ها و دمنوش های شرکت فاقد شکر و یا کالری هستند. جدول تغذیه ای هر چای در صفحه مواد تشکیل دهنده در دسترس است. عوامل مختلفی مانند درجه حرارت آب و مدت زمان دم کشیدن، محتوای کافئین را تغییر می دهند. اما به طور متوسط در هر ۱۸۰ میلی لیتر، ۴۰ میلی گرم کافئین وجود دارد. چای ها و دمنوش هایی که حاوی تکه های میوه هستند همانند چای سنتی همیشه تازه نمی مانند. برای تازه ماندن چای همیشه بسته بندی محصول را در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری کنید.

عوارض دمنوش لاغری نیوشا

بعد از اینکه غلبه بلغم رفع شد سپس کاهش وزن را آغاز می‌کند. حال اگر بدون مشورت با متخصصان طب سنتی نیوشا اقدام به مصرف دمنوش‌ها کنیم، ممکن است علاوه بر بیشتر شدن غلبه مزاج و مشکلات، دچار اضافه وزن بیشتر نیز بشویم. برای همین منظور لازم است قبل از مصرف دمنوش‌های نیوشا با مشاوران دلسوز نوشاتی حتما مشورت کنیم. تا با ارائه پکیج‌های مناسب زودتر به نتیجه دلخواه خود برسیم. در کل عوارض دمنوش دکتر بیز برای لاغری در صورتی اتفاق می افتد که مشاوره بدرستی انجام نپذیرد. همانطور که شما هیچ داروی عطاری را بدون مشاوره با عطار مصرف نمیکنید؛ در صورتی که قصد استفاده از خواص سلامت محصولات نیوشا را دارید حتماً قبل از سفارش اقدام به صحبت با مشاور فرمایید.

تفاوت دمنوش‌های نیوشا با دمنوش های موجود در عطاری ها و شرکت های دیگر : چای و گیاهان نیوشا توسط پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا پرتو دهی شدن و امکان وجود لارو و قارچ هایی که روی این گیاهان هست وجود نداره. دوز و مقدار مشخصی از هر گیاه داحل تی بگ قرار داده شده تا مصرف زیاد آن عوارضی نده. با برنامه ی کاملا مهندسی شده این دمنوش ها به دست مصرف کننده داده میشه و تحت نظر مشاوران سلامتی. افرادی که قصد استفاده ازاین نوشیدنی ها در برنامه رژیم لاغری خود رو دارن، باید از عوارض مصرف زیاد دمنوش لاغری اطلاع داشته باشن. اگرچه بیشتر مواد تشکیل دهنده دمنوش ها مفید هستن، اما برخی از آنها ممکنه عوارض جانبی شدیدی رو در افراد خاص ایجاد بکنن.

از عوارض مصرف زیاد دمنوش لاغری میتوان به ناراحتی شکمی (اسهال) اشاره کرد. نوشیدنی ها به عنوان یک ملین عمل میکنن و با آزاد کردن حرکات روده، دستگاه گوارش شما به طور کامل پاکسازی میشه. شما نباید نوشیدنی های لاغری رو روزانه مصرف کنید یا بیش از حد استفاده کنید. چون این کار عملکرد طبیعی بدن تون رو مختل میکنه و منجر به کم آبی میشید. یکی از شایع ترین عوارض مصرف زیاد دمنوش لاغری اینه که بدن دچار کم آبی میشه. آب بدن برای عملکرد بهینه اندام ها بسیار مهم هستن. نوشیدنی های لاغری حجم زیادی از آب بدن رو دفع میکنن و در نتیجه نحوه عملکرد بدن و اندام های شما تغییر میکنه. اگه کم آبی بلافاصله اصلاح نشه، ممکنه باعث خشکی پوست، خستگی، یبوست، سرگیجه، سردرد و شوک عصبی بشید.

دکمه بازگشت به بالا