کسب و کار ایرانیمجله اجتماعی

معرفی سایت و برنامه دانلود ویدئو های اینستاگرام

اینستاگرام یکی از جالب ترین پلتفرم های اجتماعی است که انواع ویدیوهای آموزشی، سرگرمی یا خبری را نمایش می دهد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک کلیپ آموزشی یا یک کلیپ جالب و خنده دار اینستاگرام را دانلود کنید و در موبایل یا کامپیوتر خود ذخیره کنید تا بعدا بتوانید دوباره آن را تماشا کنید، به همین دلیل به دنبال برنامه ای با امکان دانلود اینستاگرام..

متأسفانه اینستاگرام خود عملکرد خاصی برای دانلود فیلم و عکس ارائه نمی دهد. این موضوع باعث سردرگمی کاربران شده است. پس چگونه می توان یک ویدیو را از اینستاگرام دانلود کرد؟ در پاسخ باید گفت که راه های مختلفی برای دانلود فیلم و کلیپ از اینستاگرام وجود دارد. در این مقاله به معرفی و آموزش دانلود اینستاگرام با قابلیت دانلود می پردازیم.

لیست بهترین برنامه های اینستاگرام با قابلیت دانلود

اکثر کاربران اینستاگرام نمی‌دانند که آیا امکان دانلود اینستاگرام با استفاده از قابلیت دانلود وجود دارد یا خیر. در پاسخ باید بگوییم خیر. اما نگران نباشید، برنامه های زیادی وجود دارند که به شما اجازه می دهند تنها با چند کلیک ویدیو ضبط کنید.

در اینجا لیستی از بهترین ابزارها برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام آورده شده است:

downloadinsta.app

Video Downloader for Instagram

Instagram Video Downloader

OG Instagram

GbInsta

Aeroinsta

Downloadgram

Instadownload

سایت Download Videos From

downloadinsta.app یک سایت اصلی اینستاگرام است که به کاربران کمک می کند پست ها، ویدیوها، ویدیوهای IGTV و در نهایت استوری اینستاگرام را دانلود کنند. این نرم افزار دارای ویژگی های مرتبط با حریم خصوصی است. به همین دلیل به شما کمک می کند که هنگام مرور در اینستاگرام و دانلود از اینستاگرام ناشناس باشید.

از مزایای  downloadinsta.app می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کاملا ایمن

محرمانه بودن

رابط کاربری راحت

دانلود فیلم های IGTV

امکان دانلود فیل های اینستاگرام

بدون نیاز به تبلیغات

از آنجایی که ویدیوهای اینستاگرام بیش از حد از داده های اینترنت شما استفاده می کنند، ایده خوبی است که ویدیوهای اینستاگرام را در آیفون ذخیره کنید. کاربران هر روز ده ها ویدیوی عالی را در Reels، Instagram و IGTV تماشا می کنند، اما اگر بخواهند برخی از این ویدیوها را برای مشاهده آفلاین ذخیره کنند یا با دوستان خود در واتساپ، فیس بوک، تلگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری به اشتراک بگذارند، چه باید بکنند؟ انجام دادن؟ ?

باید بدانید که اپلیکیشن رسمی اینستاگرام قابل دانلود از عملکرد ذخیره ویدئو در آیفون، آی پد یا سایر دستگاه های iOS پشتیبانی نمی کند. بنابراین ما به شما توضیح خواهیم داد که چگونه ویدیوها را به سرعت و به راحتی در آیفون دانلود کنید.

دانلود ویدیوها از اینستاگرام در آیفون

برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام می توانید مراحل زیر را دنبال کنید و در کمتر از چند دقیقه فیلم یا عکس های مورد علاقه خود را در آیفون خود ذخیره کنید.

برنامه اینستاگرام را در آیفون خود باز کنید، سپس به ویدیوی مورد علاقه خود بروید. لینک ویدیو را با کلیک بر روی 3 نقطه بالای ویدیو کپی کنید و سپس «Copy Link» را انتخاب کنید.

دانلودر ویدیوی اینستاگرام را از مرورگر سافاری خود باز کنید و پیوند ویدیو را Paste کرده و دکمه دانلود را بزنید. اکنون می توانید ویدیوی خود را از طریق دانلودر اینستاگرام ما از اینستاگرام دانلود کنید.

تبریک می‌گوییم، ویدیوی شما آماده است. دکمه “دانلود” را فشار دهید. در این مرحله، سافاری از شما می‌خواهد آن ویدیو یا عکس را دانلود کنید. برای دانلود عکس یا ویدیو روی دانلود ضربه بزنید.

می‌توانید با کلیک کردن روی نماد در سمت راست بالای مرورگر سافاری، پیشرفت دانلود ویدیوی خود را پیگیری کنید. پس از دانلود ویدیو بر روی آیکون دانلود کلیک کنید تا ویدیوی دانلود شده بررسی شود.

اکنون می توانید ویدیوی خود را انتخاب کرده و با کلیک بر روی نماد اشتراک گذاری، ویدیو را در عکس های آیفون خود ذخیره کنید.

اینستاگرام قابل دانلود برای اندروید

نصب Instagram Downloadable برای اندروید یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران اینستاگرام است. ساده ترین راه برای آپلود ویدیو در اینستاگرام استفاده از اپلیکیشن موجود است. اپلیکیشن های ویژه ای برای این منظور ساخته شده است که از طریق آن می توانید کلیپ های مورد نظر خود را در اینستاگرام دانلود کنید. این برنامه ها معمولا کوچک و ارزان هستند و استفاده از آنها بسیار آسان است. اگر به دنبال دانلود اینستاگرام برای اندروید هستید، توصیه می کنیم Video Downloader را برای اینستاگرام نصب کنید.

برای استفاده از این دانلودر ویدیو برای اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید.

کلیپ (فیلم) مورد نظر خود را در اینستاگرام باز کنید. سپس روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای تصویر ضربه بزنید تا منو باز شود.

کپی پیوند را انتخاب کنید.

سپس برنامه دانلود ویدیو را برای برنامه اینستاگرام باز کنید و روی «پیست لینک» کلیک کنید. پس از ظاهر شدن لینک در نوار ویژه، ویدیو به طور خودکار دانلود و ذخیره می شود.

بهترین اینستاگرام با قابلیت دانلود

OG Instagram بهترین برنامه دانلود اینستاگرام است. این نرم افزار نسخه مود شده بسیار محبوب و قدیمی سیستم اینستا می باشد. ویژگی های اینستاگرام OG تقریبا مشابه اینستا پرو است. این سیستم نیز مانند سایر سیستم های دنیا دارای نقاط ضعفی است. فقدان قابلیت آپدیت بزرگترین نقطه ضعف Ozinsta است. با این حال، می توان از آن به عنوان بهترین دانلودر اینستاگرام نیز استفاده کرد.

دانلود اینستاگرام با قابلیت دانلود

برای دانلود اینستاگرام با گزینه دانلود می توانید از برنامه GbInsta استفاده کنید. این یک نسخه اصلاح شده و پیشرفته از Official Insta است. این برنامه توانسته رضایت کاربران را بیش از سایر برنامه ها افزایش دهد. در حال حاضر حدود 15000 کاربر جدید در حال جستجوی GbInsta در گوگل پلی، دانلود کلمات کلیدی اینستاگرام هستند.

اینستاگرام قدرتمند را با استفاده از برنامه Aero Insta دانلود کنید

اکثر کاربران در اینترنت به دنبال دانلودر قدرتمند اینستاگرام هستند تا بتوانند پست های اینستا را دانلود کنند. یکی از اپلیکیشن هایی که می توانید در این زمینه استفاده کنید، نرم افزار Aero Insta است. تقریباً تمام ویژگی های Aeroinsta به روز می شوند و به راحتی کار می کنند. این یک جایگزین عالی برای دانلودر قدرتمند اینستاگرام است. این برنامه به کاربران امکان دانلود فیلم و عکس های اینستاگرام را می دهد.

دانلود اینستاگرام با قابلیت ذخیره فیلم و عکس

آیا امکان دانلود اینستاگرام با قابلیت ذخیره فیلم و عکس وجود دارد؟ بله، با Insta Saver Pro می توانید انواع محتوای اینستاگرام مانند عکس، استوری، عکس، خبرنامه و ویدیو را به صورت رایگان در گوشی خود دانلود و ذخیره کنید.

به جای دانلود اینستاگرام با قابلیت ذخیره فیلم و عکس، می توانید از برنامه های دیگری مانند Downloadgram یا Instadownload نیز استفاده کنید. کارکردهای این برنامه دقیقاً مشابه هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

با ضبط صفحه گوشی خود ویدیو اینستاگرام را دانلود کنید

اگر دوست ندارید از برنامه های دیگر برای دانلود ویدیو از اینستاگرام برای محافظت از حریم خصوصی خود در تلفن همراه خود استفاده کنید، نگران نباشید. راه دیگری برای ذخیره ویدیوهای اینستاگرام در گوشی شما وجود دارد. ضبط صفحه هنگام تماشای ویدیو، راهی آسان برای دانلود پست ها و استوری ها از اینستاگرام است. اکثر گوشی ها دارای گزینه ضبط صفحه هستند که به شما امکان می دهد به راحتی از صفحه نمایش گوشی خود فیلم برداری کنید.

دانلود پست ها و استوری های اینستاگرام با گزینه دانلود

همانطور که می دانید اینستاگرام یک نسخه تحت وب نیز ارائه کرده است. با توجه به اینکه امکان دانلود اینستاگرام با گزینه دانلود مقاله و استوری وجود ندارد، می توانید از نسخه وب اینستاگرام برای دانلود مقالات اینستاگرام استفاده کنید. با این حال، لازم نیست به دنبال دانلودر اینستاگرامی باشید که توانایی دانلود پست ها و استوری ها را داشته باشد.

در اینجا مراحل دانلود پست های اینستاگرام با نسخه وب اینستاگرام آورده شده است.

Insta را در مرورگر خود باز کنید و ویدیویی را که می خواهید دانلود کنید در یک تب جدید مشاهده کنید.

کلیک راست کرده و inspect را انتخاب کنید.

Ctrl + F را روی صفحه کلید خود فشار دهید تا نوار جستجو باز شود. در این خط کلمه mp4 را وارد کرده و جستجو کنید. نتایج جستجو باید بخشی از کد صفحه را نشان دهد که حاوی این عبارت است. اکنون باید پیوندی را که با ‘*’ = src> شروع می شود پیدا کنید.

لینک را کپی کنید و در یک تب جدید باز کنید. پخش ویدیو را مشاهده خواهید کرد. اکنون می توانید با کلیک راست بر روی ویدیو و انتخاب ذخیره، ویدیو را به راحتی دانلود کنید.

سایت دانلود پست و استوری اینستاگرام

دانلود فیلم از وب سایت ها یکی از بهترین ابزارها برای دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی مختلف است. این سایت دارای ویژگی های مختلفی است و استفاده از آن آسان است. برای آپلود ویدیوهای اینستاگرام در این سایت مراحل زیر را دنبال کنید.

لینک ویدیویی که می خواهید از اینستاگرام دانلود کنید را کپی کنید.

ویدیو را دانلود کنید و لینک را در نوار ویژه قرار دهید. برای دانلود ویدیو MP4 را از زیر خط دانلود کنید.

دانلود ویدیوهای اینستاگرام با ربات Vuser

Instagram bot vuser  یکی از راه های دانلود ویدیو از اینستاگرام است. vuser Download یکی از ربات های اینستاگرام است. این ربات برای نصب بر روی ویندوز طراحی شده است و می تواند انواع رسانه ها از جمله ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کند. ربات vuser کاملا امن است و برای دانلود ویدیوها به نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام شما نیازی ندارد. کافی است لینک ویدیوی مورد نظر را در اینستاگرام به ربات بدهید تا ربات به سرعت ویدیو را برای شما دانلود کرده و در پوشه مربوطه ذخیره کند.

خلاصه

این مقاله با عنوان “چگونه اینستاگرام را با قابلیت دانلود دانلود کنیم؟” هدف پاسخ دادن به سوال ارائه شده است. امیدواریم روش های فوق تمام سوالات شما را در مورد دانلود فیلم ها و عکس های اینستاگرام حل کرده باشد.

اینستاگرام در حال حاضر بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد و هر سال به طور تصاعدی در حال رشد است. بنابراین، البته، راه های زیادی برای دانلود رسانه از این پلتفرم وجود دارد. البته نرم افزار ذکر شده در بالا به شما کمک می کند تا هر فیلم یا عکسی را از پلتفرم محبوب دانلود کنید.

به عنوان کلام پایانی، اگر به دنبال دانلود حرفه ای اینستاگرام هستید، حتما Infract را بررسی کنید. اگر به دنبال چیزی ساده برای دانلود ویدیوها هستید، توصیه می کنیم ابزارهایی مانند Downloadgram یا InstaDownload را بررسی کنید.

دکمه بازگشت به بالا