کسب و کار ایرانیمجله عمومی

نحوه اتصال واتساپ بیزینس به بیو اینستاگرام

اتصال اینستاگرام شما با اپلیکیشن واتساپ بیزینس، دکمه WhatsApp را به پروفایل شما اضافه می‌کند. این دکمه مدیریت شبکه های اجتماعی شما را بهتر و ارتباط  و تعامل مشتریان با کسب و کار شما را آسان تر می‌کند.

برای انجام این کار، باید موارد زیر را داشته باشید:
یک اکانت Professional برای کسب و کار شما در اینستاگرام. (اکانت Business  یا Creator)
یک حساب کاربری در برنامه WhatsApp Business.

اتصال اینستاگرام به واتساپ بیزینس

می‌توانید حساب‌ کاربری اینستاگرام و واتساپ بیزینس را از داخل برنامه واتساپ بیزینس به هم وصل کنید.

  • واتساپ بیزینس را باز کنید.
  • در اندروید گزینه‌های بیشتر را بزنید. در iPhone، تنظیمات را بزنید.
  • روی Business tools > Facebook & Instagram بزنید.
  • روی آیکون + کنار Instagram بزنید. با این کار صفحه ورود به اکانت اینستاگرام باز خواهد شد.
  • اطلاعات ورود به سیستم حساب کاربری اینستاگرام را وارد کنید. log in را بزنید.
  • اطلاعات حساب کاربری خود را تایید کنید. افزودن > برگشت به واتساپ را بزنید.

وقتی به برنامه واتساپ برگردید، حساب کاربری اینستاگرام متصل شده شما در بالای صفحه Facebook & Instagram قابل دیدن است.

How to connect WhatsApp Business to Instagram bio

برگرداندن پیج دیسیبل شده اینستاگرام

برای برگرداندن پیج دیسیبل شده باید فرم «My Instagram Account Was Deactivated» را تکمیل و ارسال کنید. پس از ارسال آن، باید منتظر پاسخ اینستاگرام باشید. اینستاگرام از شما می‌خواهد که عکسی از خودتان در حالی که یک کد دست نویس در دست دارید برایشان بفرستید. از این رو، باید ایمیل خود را مدام چک کنید. این ایمیل معمولاً چند ساعت پس از ارسال فرم به دست شما می‌رسد.

به ایمیل اینستاگرام با ارسال عکسی از خودتان که یک کد نوشته در دست دارید پاسخ دهید. مطمئن شوید که صورت و کد شما قابل مشاهده است. پس از آن چند روز طول میکشد تا اینستاگرام عکس شما را بررسی کند. در صورتی که مشکلی نبود، ایمیل دیگری از اینستاگرام دریافت خواهید کرد که می‌گوید حساب شما دوباره فعال شده است.

نکته:جهت خرید لایک اینستاگرام با انواع کیفیت و سرعت . از انواع کشور ها و زبان ها. به صورت فیک و واقعی میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام

در  اینجا مراحل کامل برگرداندن اکانت دیسیبل شده اینستاگرام را می‌بینید:

۱. به فرم “My Instagram Account Was Deactivated” بروید

لینک‌های مستقیم فرم “My Instagram Account Was Deactivated” به ترتیب زیر است:

  • برای بازگردانی پیج disable اینستا به دلیل نقض مکرر مالکیت معنوی یا به اشتراک گذاری محتوای جعلی/گمراه کننده
  • برای بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام که دستورالعمل‌های اینستاگرام را نقض کرده‌اند

این فرم برای آن دسته از کاربران اینستاگرامی است که اکانت آنها به دلایلی که ذکر شد غیرفعال شده باشد. اگر حساب شما به دلیل دیگری غیرفعال شده، ممکن است پاسخی دریافت نکنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید هلپ سنتر اینستاگرام را چک کنید.

۲. «I understand and wish to continue» را انتخاب کنید

در این مرحله جهت بازگرداندن پیج دیسیبل شده ، در صفحه فرم و پس از گذراندن مرحله اول، یک چک باکس را مشاهده خواهید کرد. چک باکس می‌گوید: “I understand and wish to continue؛ “من متوجه شدم و می‌خواهم ادامه دهم”. سپس، روی گزینه Send بزنید. توصیه ما اینست که حتی اگر حساب شما بدون دلیل موجهی غیرفعال شده باز هم این فرم را ارسال کنید.

۳. اطلاعات تماس و توضیحات مورد نظر خود را ارائه دهید

در این قسمت باید بخش‌های مختلف فرم بازگردانی پیج دیسیبل شده را پر کنید.

    • ابتدا نام کامل خود را در قسمت “Your name (نام و نام خانوادگی)” وارد کنید.
    • در بخش دوم، آدرس ایمیل خود را در قسمت “Email address” وارد کنید. ترجیحاً باید یک آدرس ایمیل که به حساب اینستاگرام شما مرتبط است را وارد کنید.
    • در قسمت «Your Instagram username» نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید.
    • سپس باید درخواست و توضیحات خود را در قسمت «Please explain why you believe that the content should not have been removed» بنویسید. مثلاً اگر فکر می‌کنید که پستتان به اشتباه حذف شده است بنویسید: “Hi, my Instagram account has been disabled by mistake. I did not post any content that violates Instagram’s community guidelines”. یعنی: «سلام، حساب اینستاگرام من به اشتباه غیرفعال شده است. من هیچ محتوایی که دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام را نقض می‌کند پست نکرده‌ام.»
    • پس از ارائه توضیحاتی در مورد محتوای مورد بحث، فرم را به پایین اسکرول کرده و به مرحله بعدی بروید.

۴. فرم را تکمیل و ارسال کنید

در انتهای فرم برگرداندن اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام یک بخش «Attachment» و یک «Declaration» را مشاهده خواهید کرد. در بخش “Attachment” می‌توانید محتوایی که به اشتباه حذف شده را بارگذاری کنید. فرمت‌های فایل قابل پذیرش JPG ،GIF ،PNG ،TIFF و PDF هستند.

در مرحله بعد، باید تأیید کنید که می‌خواهید فرم را ارسال کنید. برای انجام این کار، «My content was removed due to a violation of Instagram’s Terms of Use, and I believe the content should not have been removed» را انتخاب کنید. سپس نام کامل خود را در قسمت «Electronic signature» وارد کنید. در آخر برای ارسال فرم بر روی “Send” ضربه بزنید.

۵. منتظر ایمیل اینستاگرام باشید و با عکسی از خودتان به آن پاسخ دهید

پس از ارسال فرم غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام باید منتظر ایمیلی باشید که ظرف چند ساعت برای شما ارسال می‌شود. در این ایمیل از شما خواسته شده در حالی که کدی را روی یک کاغذ نوشته‌اید عکس بگیرید و در آخر با پیوست کردن عکس به ایمیل اینستاگرام به آن پاسخ دهید.

۶. منتظر بمانید تا اینستاگرام دوباره اکانت شما را فعال کند

بعد ار انجام کلیه مراحل بازیابی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام باید منتظر بررسی و تایید آن بمانید. معمولاً بین ۳ تا ۵ روز طول می کشد تا عکس شما را بررسی کنند. با این حال، به دلیل کمبود افراد بازبین، ممکن است بیشتر طول بکشد. بهترست تا دریافت پاسخ، ایمیل خود را مرتب چک کنید. در صورت موفقیت آمیز بودن، ایمیلی از اینستاگرام دریافت خواهید کرد که نشان می‌دهد حساب شما دوباره فعال شده است! به خاطر داشته باشید که اگر بیش از یک بار یک یا چند دستورالعمل اجتماعی اینستاگرام را نقض کرده باشید، ممکن است حساب شما برای همیشه غیرفعال شود و نتوانید آن را بازگردانید. اگر این اتفاق افتاد، باید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کنید و از نو شروع کنید.

بازگردانی پیج دیسیبل شده بدون پسورد

اگر حساب اینستاگرام شما غیرفعال شده باشد، هنگام تلاش برای ورود به سیستم از طریق پیامی به شما اطلاع داده می‌شود. حساب‌هایی که از دستورالعمل‌های انجمن یا شرایط استفاده اینستاگرام پیروی نمی‌کنند ممکن است بدون هشدار غیرفعال شوند. حتی ممکن است حسابی که مکرراً شرایط استفاده را نقض می‌کند، برای همیشه حذف شود.

اگر فکر می‌کنید حساب شما به اشتباه دیسیبل شده، از روش بازگرداندن اکانت اینستاگرام غیر فعال شده استفاده کنید. توجه داشته باشید که زمان ورود باید پسورد را حتماً وارد کنید. اگر حساب شما توسط خودتان یا شخصی با رمز عبور شما حذف شده باشد، راهی برای بازیابی آن وجود ندارد. می‌توانید یک حساب کاربری جدید با همان آدرس ایمیلی که قبلا استفاده می‌کردید ایجاد کنید، اما ممکن است نتوانید همان نام کاربری را دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا