کسب و کار ایرانیمجله عمومی

چرا رو فرشی کش دار جمع میشه؟

استفاده از روفرشی گزینه خوبی برای خانم های بچه دار است روفرشی کش دار پارچه ای ضخیم (قالی مانند) که بر روی قالی اتاق پهن می کنند تا از نور آفتاب و پاخوردگی حفظ شود یا عیب قالی پوشیده بماند.تمیز ماندن خانه از سری کارهایی است که همیشه ذهن یک خانم خانه را به خودش مشغول می کند و قسمتی از وقت او در خانه صرف همین کار می شود. حالا با به دنیا آمدن بچه این قسمت از مشغولیت ذهنی خانم ها شکل جدیدی به خود می گیرد.

Why does it gather on a stretchy carpet

دارودادن، غذاخوردن، بازی‌ و … همگی فعالیت هایی طبیعی هستند که شما با آن سر‌و‌کار دارید. شاید نخستین جایی که شما به عنوان خانم خانه نگران کثیف شدن آن هستید فرش ها باشند چرا که انواع لک ها از روی فرش‌ به آسانی پاک نمی شوند و شستن کل فرش هم هزینه زیادی را تحمیل می کند و نمی شود هر روز آنها را به قالیشویی سپرد.

روفرشی چیست؟

روفرشی پارچه ای ضخیم (قالی مانند) که بر روی قالی اتاق پهن می کنند تا از نور آفتاب و پاخوردگی حفظ شود یا عیب قالی پوشیده بماند.روفرشی گزینه خوبی است که احتمالا اغلب بچه دارها برای فرار از امر و نهی فرزندانشان از فعالیت های منحصر به فرد کودکانه، سراغ آن رفته اند.برای تمیز ماندن قالی تا حد امکان و در زمان هایی که مهمان ندارید روی قالی را با روفرشی بپوشانید.استفاده از روفرشی باعث تمیز ماندن فرش می شود

انواع روفرشی:

1- روفرشی کلاسیک: این نوع روفرشی شامل طرح های خشتی، افشان، لچک و ترنج و… می باشند و بدلیل ضخامت کمتر مناسب حمل جهت زیرانداز در سفر و گردش می باشند.

2- روفرشی مدرن ابریشمی: این نوع روفرشی که یکی از طرح های روفرشی مدرن به شمار می آید که از الیاف مصنوعی ابریشم بافته شده که به  لحاظ لطافت و شفافیت نخ، زیبایی خاصی به روفرشی می دهد.

مزایا: افرادی که حساسیت بالایی به پرز فرش دارند روفرشی بافته شده با نخ ابریشم مصنوعی به واسطه بدون پرز بودن می تواند انتخاب مناسبی باشد.

3- روفرشی مدرن: این نوع روفرشی برای منازل و دکوراسیون های مدرن مناسب می باشند و بیشتر از الیاف شانل (مخمل) تولید شده و زیبایی چشم گیری دارند، بعضی از این روفرشی ها دو رو (دو طرفه) بوده و در صورت آلوده شدن یک طرف آن شما می توانید از روی دیگر آنها استفاده کنید.

4- روفرشی مدرن ترک کشدار: این نوع روفرشی هم یکی دیگر از طرح های روفرشی مدرن و ساخت کشور ترکیه می باشد.

مزایا: دور تا دور پشت كار كش دوزي شده، سر نميخورد و جمع نمي شود

معایب: نازک، قیمت بیشتر نسبت به محصول مشابه تولید داخلی ، دوام کمتر

فرش های زمینه روشن معمولا زود لک می شوند. روفرشی گزینه خوبی برای محافظت از فرش هست مخصوصا برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند و نگران کثیف شدن فرش ها هستند. همچنین اگر قسمتی از فرش در مجاورت حرارت شدید (مانند حرارت شومینه یا بخاری ) قرار دارد با پهن کردن روفرشی از آن محافظت کنید.

چه کنیم روفرشی جمع نشود

اما سرخوردن روفرشی و نا منظم بودن آن از مشکلات جدی خانم های خانه دار هست که باعث به هم ریختگی خانه می شود.

  • معمولاً روفرشی از یک طرف که جهت خواب فرش هست جمع می شود. اگر می توانی حتی یک گوشه را زیر پایه مبل یا هر چیز دیگری فیکس کنید که تکان نخورد. بهتر است همان طرف روفرشی که جمع می شود را زیر پایه های مبل قرار بدهید. از بقیه طرف ها هم که بخاطر خواب فرش و اصطکاکش هیچ وقت جمع نمی شود
  • راه حل زیر را هم می توانید برای نگهداشتن روفرشی به کار ببرید.

با چند متر کش و سوزن و نخ می‌توانید روفرشی‌ها را تا حدود زیادی ثابت نگه دارید.

همه وسایلی که لازم دارید: نخ، قیچی، سوزن، کش پهن، یک تخته فرش و یک عدد روفرشی است.

حدود ۲ متر کش پهن برای ۴ طرف یک روفرشی لازم است. یک مثلث از گوشه کش جدا کنید و مثل عکس به فاصله ۴۰ سانتی از ابتدای روفرشی بدوزید.با برگرداندن کش، فاصله دادن از کنار روفرشی و دوختن به این شکل، می‌توانید از کشیده شدن روفرشی به زیر فرش جلوگیری کنید. حالا طرف دیگر کش را هم به همان روش مرحله قبل بدوزید.در نهایت باید کش نگهدارنده، زیر فرش قرار بگیرد.کار تمام شد. به همین سادگی. حالا تقریبا روفرشی شما ثابت می ماند و حرکت کردن آن محدود می شود و از مچاله شدن آن وسط خانه جلوگیری می کنید. ثابت می‌شود و حرکت کردن آن محدود خواهد شد.

به همین سادگی، به وسیله کش نگه دارنده تقریبا روفرشی شما ثابت می ماند و حرکت کردن آن محدود می شود و از مچاله شدن آن وسط خانه جلوگیری می شود.

یکی از دغدغه های همیشگی مردم خصوصا آپارتمان نشین ها کثیف شدن فرش می باشد چرا که شستشوی آن کار بسیار دشواری است، به همین منظور از روفرشی کشدار استفاده می کنند و شما می توانید محصولات را در این سایت با بهترین قیمت روز خرید کنید، همچنین فروش عمده هم انجام می دهند.

معمولا این روزها مردم به دلیل سختی شستشوی فرش و کمبود جا فرشهای خود را به قالیشویی می سپارند اما بعضی ها به دلیل قیمت بالای قالیشویی، توان پرداخت هزینه آن را ندارند بنابراین بهترین کار برای آن ها استفاده از رو فرشی است که بهترین گزینه برای جلوگیری از کثیف شدن فرش می باشد چرا که سبب می شود شما هزینه ی زیادی را برای شستشوی آن نپردازید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.  یکی از دلایلی که بعضی از مردم را از خرید آن منصرف می کند جمع شدن مداوم روفرشی بر اثر راه رفتن روی آن می باشد که شما باید در روز چندین بار زمان زیادی را صرف مرتب کردن آن بکنید.

حالا شاید بپرسید که چاره چیست و چه کار باید کرد؟ اگر می خواهید بدانید که راهکار آن چیست و چگونه این مشکل حل می شود در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ سوال خود را بگیرید.

قیمت روفرشی کشدار

در پاسخ به سوال شما باید گفت بهترین گزینه استفاده از روفرشی کشدار می باشد که شما میتوانید با دیدن چند مدل متنوع در این لینک sbuy textile ببینید معایب دیگر روفرشی ها را ندارد و با قیمت های متفاوتی با توجه به ویژگی های آن در بازار به فروش می رسد.

تا چند سال پیش اکثر فرش های موجود در بازار به رنگ قرمز و یا لاکی بودند که به ندرت کثیف می شدند یا اگر هم کثیف بودند خیلی به چشم دیده نمی شدند و این یکی از مزایای فرش های این رنگی بود اما امروزه فرش های لاکی و تیره خیلی مورد پسند مردم نیست و آن ها ترجیح می دهند که از فرش روشن برای دیزاین منزل خود استفاده کنند.

نمی توان منکر این شد که فرش های روشن، زیبایی خانه را چند برابر می کند اما موضوع، تنها زیبایی نیست و یکی از فاکتور های مهم، شرایط نگهداری آن می باشد.فرشها بسیار حساس هستند و ممکن است در برابر نورآفتاب، کیفیت و رنگ اولیه خود را از دست بدهند و یا به مرور زمان پوسیده شوند و شما مجبور باشید هزینه زیادی را بابت تعویض آن ها متقبل شوید، یا شما فکر کنید یک بچه کوچک در خانه دارید که مدام در حال خراب کاری و جنب و جوش می باشد در این صورت ممکن است چه اتفاقی برای فرش های شما بیفتد؟ اگر می خواهید فرش های شما سالیان سال عمر کند و مجبور به تعویض آن نشوید پیشنهاد ما به شما این است که از روفرشی استفاده کنید که محافظ بسیار خوبی در برابر کثیفی و پوسیدگی می باشد.

خرید و فروش روفرشی کشدار عمده

حالا ممکن است بگویید که استفاده از روفرشی هم خیلی کار راحتی نیست و باید مدام در حال مرتب کردن آن باشیم اما شما می توانید روفرشی کشدار خرید کنید که این سایت علاوه بر فروش تکی، محصولات خود را به صورت عمده هم به فروش می رساند.

اگر از شستن فرش خسته شدید و یا به دنبال تغییر و تنوع فرشهای خود هستید، می توانید با هزینه ای بسیار کمتر با خرید روفرشی کشدار در دکوراسیون منزل خود تحول ایجاد کنید و لذت ببرید.

روفرشی کشدار، مزایایی نسبت به دیگر روفرشیها دارد که آن را متمایز می کند، این روفرشیها در طرحهای بسیار زیبا و رنگهای متنوع تولید شده اند که کاملا مشابه فرش هستند و چیزی از فرش کم ندارند.بسیار سبک و شستشوی آن در ماشین لباسشویی آسان می باشد و در انواع جنس ها، سبک ها و ابعاد، برای هر نوع سلیقه ای طراحی شده است که دست خریدار را هنگام انتخاب باز نگه می دارد که از سبک های آن می توان به سبک کلاسیک، مدرن و مونوکلاسیک اشاره کرد.

از مهم ترین مزیت آن می توان به این اشاره کرد که دور تا دور آن کش می باشد که این باعث شده تا روی فرش راه نرود و جارو کشیدن آسان شود، در همه ابعاد 3متری، 6 متری، 9متری و  12متری تولید شده که کاملا روی فرشهای شما فیکس می شود، همچنین این روفرشیها در مدلهای گرد هم تولید شده اند و کسانی که فرش گرد در خانه دارند می توانند  با خیالی آسوده روفرشی را طبق سلیقه خود و در اندازه های متفاوت آن خرید کنید.

بهترین قیمت روز روفرشی کشدار

اگر به فکر خرید روفرشی کشدار هستید می توانید در این سایت با بهترین قیمت روز آن را خریداری کنید.

لازم به ذکر است که روفرشیها در جنسهای بسیار متفاوتی طراحی و تولید می شوند و شما می توانید با توجه به هزینه ای که در نظر دارید خربد کنید.

انواع جنس ها عبارتند از:

ابریشمی: این نوع روفرشی ها بسیار نرم و سبک هستند و شستشوی آسانی دارند اما ممکن است به خاطر وزن کمی که دارند روی فرش سر بخورند که نوع کشدار آن این مشکل را حل کرده است.

مخمل ابریشمی: روفرشیهای مخمل ابریشمی بسیار نرم هستند و کمی سنگین تر و ضخیم تر از ابریشم می باشد اما به هیچ عنوان روی فرش راه نمی رود.

مخمل: این نوع جنس هم مانند جنسهای دیگر نرم می باشد و به دلیل استفاده از مخمل کمی سنگین تر می باشد بنابراین شما می توانید برای دوام فرشهای خود و طول عمر آنها از روفرشی با جنسها و طرحهای دلخواه خود تهیه کنید و با این کار تنوعی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

تمام توضیحاتی که درباره روفرشیها داده شد به شما در انتخاب و خرید آن کمک می کند و باعث می شود همه جوانب را بسنجنید سپس اقدام به خرید کنید.اگر به دنبال مرکز خرید معتبر برای تهیه آن هستید روفرشیهای این سایت با کیفیت بالا و تنوع بی نظیر طراحی و تولیده شده است و شما می توانید حتی انواع محصولات دلخواه خود مثل بالش طبی، پرده آماده، رو فرشی و حوله یزدی و…به صورت غیر حضوری و صرفه جویی در زمان خود خرید داشته باشید، همچنین محصولات این سایت با قیمتهای باورنکردنی و بسیار مقرون به صرفه شما را شگفت زده خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا