کسب و کار ایرانیمجله فرهنگ

فرش مسجدی با بهترین کیفیت، تولید سجاده کارپت کاشان

فرش مسجدی با بهترین کیفیت، تولید سجاده کارپت کاشان می باشد که می توانید با قیمت مناسب درب کارخانه خریداری کنید. شرکت سجاده فرش با نشانی اینترنتی https://sajadecarpet.com بزرگترین شرکت تولید کننده فرش مسجدی با سابقه بیش از 25 سال در ایران و کاشان می باشد. در این مقاله می خواهیم درباره خرید فرش مسجد و نحوه انتخاب آن با شما صحبت کنیم.

استفاده از فرش مسجد رولی به جای تخته فرش ماشینی

استفاده از فرش مسجد رولی به جای تخته فرش ماشینی امروزه بسیار مورد توجه متولیان و خیرین مسجد ساز قرار می گیرد. از این رو انتخاب یک فرش مسجدی با کیفیت نیاز به یکسری دانش یا اطلاعاتی از قبل دارد که دانستن آن به خرید آسان شما کمک می کند. مانند: نخ به کار رفته در بافت آن، میزان شانه و تراکم فرش و همچنین نحوه اندازه گیری درست مسجد با تمام زوایایی که باید در نظر گرفته شود.

فرش مسجدی با نخ اکریلیک هیت ست یا BCF

این سوالی است که عموم متولیان و خیرین مسجد ساز از شرکت سجاده فرش کاشان با برند محراب نقش پرسیده می شود. زیرا انتخاب خرید فرش مسجد با بهترین نخ به کار رفته می تواند برای سالیان دراز مورد استفاده قرار گیرد.

فرش مسجد با نخ اکریلیک هیت ست

امروزه فرش رولی مسجد با نخ اکریلیک هیت ست با بهترین کیفیت توسط جدیدترین دستگاه های فرش ماشینی سجاده کارپت طراحی و تولید می شود. نخ اکریلیک هیت ست از شرکت بایر آلمان می باشد که به صورت 700 شانه تراکم 2550 واقعی تولید می شود. این نخ در برابر پا خوردگی بسیار زیاد مقاوم است و تمام مساجد فرش شده در ایران توسط سجاده فرش، از این نوع نخ می باشد.

فرش مسجد با نخ پلی استر پنبه یا BCF

 نخ BCF یا پلی استر پنبه نسبت به نخ اکریلیک هیت ست از نظر کیفیت بسیار پایین می باشد و بیشتر به عنوان فرش سجاده ای ارزان قیمت مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت فرش سجاده با تمام اعتمادی که شما با آن دارید از این نخ برای بافت فرش ماشینی مسجد استفاده نمی کند. زیرا پس از چند ماه استفاده، مجدد فرش ها پس از استفاده مداوم و پا خوردگی زیاد، مانند روز اول آن نخواهد بود، و به اصطلاح نخ فرش کوبیده خواهد شد و حالت ارتجاعی بودن خود را از دست خواهد داد.

دلایل خرید فرش مسجد از سجاده کارپت کاشان

یکی از دلایل خرید فرش مسجد، برای ایجاد صفوف منظم و یکنواخت نماز گذاران در کل مسجد می باشد. بدون اینکه صف دارای بالا و پایینی متعدد باشد. چند سالی است که تمام مساجد در پی خرید فرش رولی مسجد با طرح محرابی یا بدون محرابی هستند، زیرا در گذشته استفاده از تخته فرش های سایز های 12، 9 یا 6 متری جلوه خوبی برای مسجد نداشت علی الخصوص زمانی که طرح و نقشه هر تخته فرش با یکدیگر متفاوت بودند.

خرید فرش مسجد از سجاده کارپت این امکان برای شما وجود دارد که کارشناسان ما پس از تایید فرش مسجد به واحد تولید ارسال می شود تا دستگاه تمام اتوماتیک فرش را بر اساس سایز و اندازه  و نوع نقشه مشخص شده تولید کنند.

بهترین کارخانه خرید فرش سجاده ای در کاشان کدام است؟

اگر شما جزو خیرین مسجد ساز یا متولیان مسجد محل خود هستید و می خواهید فرش سجاده ای خریداری کنید. در اینترنت دنبال بهترین کارخانه خرید فرش سجاده ای در کاشان می گردید تا بتوانید با خیال راحت و بدون دغدغه فرش سجاده ای دلخواه و مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

شرکت سجاده کارپت با آدرس اینترنتی https://sajadecarpet.com می توانید وارد این سایت شوید و طرح های مختلف را مشاهده کنید و در صورت نیاز به خرید اقساطی فرش سجاده ای، یا تعویض فرش ماشینی با فرش مسجدی، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی، لطفاً با کارشناس یا مدیر فروش این شرکت، آقای مهندس سلمانی با شماره: 09133617256 تماس حاصل فرمایید.

منبع: فرش سجاده ای سجاده کارپت (https://sajadecarpet.com)

دکمه بازگشت به بالا