مجله عمومی

طرح‌های کارشناسی و قانونی باید حمایت شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین علی زینی وند بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه با اعضای شورای اسلامی منطقه کرمان ، وی در آنجا با اشاره به اهمیت ظرفیت قانونی در استان کرمان ، از جمله استخراج معادن و بازگرداندن بخشی از مازاد درآمد مالیاتی ، افزود: برای بازگشت به کرمان ، اما از طرف دیگر در اوج بودجه سال آینده کشور ، این مبلغ 300 میلیارد تومان دیده شده است و ما سعی می کنیم این سهم را برای استان کرمان متناسب با سهم استان ها افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه طبق قانون باید 15 درصد از حقوق معدنکاری ایالت به زیرساخت های منطقه معدن برگردانده شود ، جایی که در سال های اخیر اعتبار نداشتیم ، گفت: بر این اساس این سهم به ایمیدرو اعطا می شود. توافقنامه گزارش بخشی از زیرساخت ها را ایجاد می کند ، بنابراین ما در تلاش هستیم که آن قسمت را به شورای برنامه ریزی برسانیم تا توزیع عادلانه داشته باشد.

استاندار کرمان با اشاره به یک درصد از کل فروش معادن گفت: از نظر وزارت معدن می توان سهم توسعه زیرساخت ها را بررسی کرد که در این زمینه نیز به دنبال آن هستیم.

هیچ وامی برای سهم کارگران معدن به کرمان بازگردانده نشده است

وی با بیان اینکه متأسفانه هیچ اعتباری از طریق سهم معادن به استان اعطا نشده است و در این زمینه ما نیاز به تغییر قانون داریم که با کمک نمایندگان به دنبال آن هستیم ، گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه شوراها در جمهوری اسلامی. ایران ، مقامات باید این توانایی را تشخیص دهند و برای آن ارزش بیشتری قائل شوند.

زینوند با اشاره به اینکه شوراها حلقه قابل اعتمادی بین مردم و مسئولانی است که به دنبال مطالبه مطالبات عمومی هستند ، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت شورا و حضور افراد تحصیل کرده ، ضروری است که این شوراها کارایی بیشتری داشته باشند. تمام شود

وی اظهار داشت که هر چقدر نظر بینندگان فنی و تخصصی باشد ، تولید آثار آنها مطمئناً مثرتر خواهد بود ، بنابراین در این زمینه آنها باید روش مطالبه گری و اولویت بندی امور را در نظر بگیرند. توانایی عالی ، افراد نخبه و تأثیرگذار و یک نعمت الهی است که باید با تمرکز بر این توانایی ها تحقق یابد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در خارج از استان ، کرمان یک استان توسعه یافته بود ، اما باید توجه داشت که این توسعه در ابعاد منطقه ای و جزئی متعادل نیست ، گفت: تمرکز منطقه بیشتر در صنعت و معدن است که این غلظت خوب است و کارهای بزرگی انجام شده است ، اما تمرکز بیش از حد باعث عدم توجه در زمینه های دیگر اشتغال ، کمبود اعتبار و مدیریت توسعه تعادل شده است.

وی گفت: “ما اولین منطقه در کشاورزی هستیم ، اما تمرکز ما روی کشاورزی نیست و بنابراین ثروت و محصولات ما گسترده و متنوع نیستند.” “ایجاد تعادل در سطح زیر کشت ، استفاده از آب و کار کشاورزان ضروری است. درآمد آنها ” از طرف دیگر ، این مازاد باعث می شود که روستاها خالی از سکنه شوند زیرا منبع درآمد لازم وجود ندارد.

کرمان سهم کمی از اشتغال در بخش خدمات را در اختیار دارد

زینی وند با اشاره به اینکه استان کرمان سهم کمی از اشتغال در زمینه خدمات را دارد ، در حالی که این منطقه دارای درآمد بالا و اشتغال زایی خوبی است ، توضیح داد: گردشگری در استان کرمان به طور چشمگیری مورد غفلت قرار گرفته است ، اما توانایی های زیادی برای ایجاد اشتغال و درآمد وجود دارد دائماً

وی با بیان اینکه در صورت استفاده از توانمندی های منطقه شاهد افزایش بیکاری ، حاشیه نشینی در مناطق شهری و کاهش درآمد ثروت خواهیم بود ، اظهار داشت: یکی از دلایل افزایش حاشیه نشینی در مناطق شهری تعطیلی مشاغل کوچک در مناطق روستایی است. مصرف کننده شده اند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه اولین مشکل ما در منطقه کرمان مسئله اشتغال و اقتصاد بود که نیاز به کسب دانش نیز دارد و در این ارتباط شوراها باید از دولت بخواهند بسیج مردم را تسهیل کند ، ادامه داد: من از جنوب خوب هستم و می دانم آن را در حال حاضر. از طرف دیگر ، من از نمایندگان ملت و شورای اسلامی می خواهم كه همه كارهای خود را بر اساس كارهای تخصصی انجام دهیم و به مسائل موجود نپردازیم.

وی گفت: من روح قبایل طبقه کارگر مردم جنوب را می دانم ، اما آنها استاندار تازه وارد را شناسایی و تفسیر نمی کنند ، اما توضیحات آن را تحقیق نمی کنند.

پروژه های کارشناسی و حقوقی باید پشتیبانی شود

زینی وند اظهار داشت: نظر من به عنوان استاندار این است كه باید از پروژه هایی كارشناسی و قانونی حمایت شود ، همچنین نگرانی جدی مردم جنوب در مورد انتقال آب به وزیر نیرو را ابراز كردم و من به عنوان فرماندار باید به آن توجه كنم. با این حال ، من برنامه های توسعه ، به ویژه در زمینه آب را برای مردم توضیح می دهم و آنها را باید از مشکلات و رنج هایی که ممکن است برای آنها بوجود آید نجات دهیم.

وی گفت: “ما قرار نیست مکانی را بسازیم و مکان دیگری را ویران کنیم و اگر اینگونه باشد ، من قطعاً آن طرح را اصلاح خواهم کرد.” ما برای تأمین منافع مردم و جمهوری اسلامی تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: مدیری که زیر پرچم انحلال دولت بی انگیزه است باید میز کار خود را ترک کند و مطمئناً کار خود را تا روز آخر به درستی دنبال خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا